شناسهٔ خبر: 66083543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در گفتگو با بازار:

ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنایع خوزستان از طریق اطلاع رسانی صحیح

اهواز- امانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: یکی از کمک هایی که ضرورت دارد در راستای توسعه صنایع استان خوزستان انجام شود، تبلیغات صحیح با هدف معرفی ظرفیت ها است.

صاحب‌خبر -

محمدجواد امانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی استان خوزستان با همه ظرفیت کار می کنند و امکان ایجاد طرح توسعه دارند ولی این موضوع مستلزم یکسری اقدامات است.

وی افزود: یکی از کمک هایی که ضرورت دارد در راستای توسعه صنایع استان خوزستان انجام شود، تبلیغات صحیح با هدف معرفی ظرفیت ها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی استان خوزستان با همه ظرفیت خود فعالیت نمی کنند و تمایل دارند سرمایه گذار به صورت مشارکت در کنار آنها قرار بگیرد اما در زمینه اطلاع رسانی نیازمند کمک هستند.

امانی تاکید کرد: در شهرک های صنعتی پویا و کارآمد، اطلاع رسانی صحیح نقشی اساسی داشته و اتاق بازرگانی اهواز در این خصوص آمادگی دارد به صنایع استان خوزستان کمک کند.

وی افزود: به طور حتم نقش بی بدلیل و اثرگذار معرفی ظرفیت های صنایع خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست و پیامدهای مثبت را برای این حوزه مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را نیز به همراه دارد.

نظر شما