شناسهٔ خبر: 66016084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – مس رفسنجان؛ آمار دو تیم و ترکیب احتمالی

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف مس رفسنجان می رود که از یک طرف به دنبال استحکام صدرنشینی در آزادی و از طرف دیگر به انتقام از مس رفسنجان به خاطر حذف از جام حذفی فکر می کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان می رود.

دو تیم در شرایط بسیار خوبی پای به این بازی می گذارند. استقلال با جواد نکونام فراتر از انتظار ظاهر شده است. آبی پوشان پایتخت مدتها است که در صدر جدول رده بندی به سر می برند و برای استحکام صدرنشینی و ادامه روند خوب خود سخت به پیروزی در این بازی نیاز دارند.

باتوجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود آبی پوشان پایتخت می توانند امیدوار به پیروزی در این بازی سخت باشند.

و اما از طرف دیگر هم مس رفسنجان با محرم نویدکیا روزهای بسیار خوبی را تجربه می کند و این مربی بااخلاق و دوست داشتنی بعد از اخراج ساکت الهامی آرامش را به مس برگردانده و با تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

مس در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و با پیروزی برابر استقلال می تواند دو پله در جدول صعود کند و به همین خاطر این بازی برای نماینده رفسنجان هم بسیار مهم است.

س هیچ‌گاه نتوانسته بر استقلال در لیگ برتر غلبه کند و برد چند هفته قبل در جام حذفی اولین پیروزی تاریخ رفسنجانی‌ها بر تیم آبی پایتخت بود. با این وجود آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم ۵ برد برای استقلال و ۲ تساوی است تا مس همچنان رنگ برد برابر رقیب فردای خود در لیگ برتر را ندیده باشد.

و اما آبی پوشان پایتخت هم علاوه بر کسب سه امتیاز به دنبال انتقام از مس نیز هستند چرا که آنها ماه قبل شکست تلخی را در جام حذفی برابر مس تجربه کردند و می خواهند نشان دهند که آن شکست یک اتفاق بوده است.

در ۶ تقابل قبلی نکونام و نویدکیا در رقابت‌های مختلف سهم هر سرمربی دو برد بوده است (یکی از بردهای جواد نکونام در جام حذفی و در ضربات پنالتی به دست آمده است) و دو مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. نکته قابل توجه دیگر در رویارویی‌های این دو سرمربی تعداد گل زده تیم‌های‌شان در برابر هم است که در عدد ۵ برابر است.

ترکیب احتمالی استقلال :

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، گوستاوو بلانکو و جلال الدنی ماشاریپوف.

ترکیب احتمالی مس رفسنجان :

حامد لک، فرشید باقری، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، حسن جعفری، منتظر محمد،  محمد مهدی محبی، جلال الدین علی محمدی، محمد اکبری ، سجاد شهباز زاده

 

نظر شما