شناسهٔ خبر: 65982979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بیانیۀ جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس و شرارت‌های اخیر اسرائیل بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

«ما به موسی کتاب دادیم و بعد او، رسولانی پی در پی فرستادیم و به عیسی بن مریم حجت‌های روشن دادیم و او را با روح‌القدس تأیید کردیم. هر بار پیامبری برای شما (قوم یهود) ]پیام یا کتابی[ آورد که مطابق میل و هوای نفسانی شما نبود، استکبار ورزیدید و گروهی از آنان را تکذیب کردید و گروهی را هم به قتل رساندید.» (سوره بقره، آیه 87)


مردم جهان امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌شتابند که فرزندانِ یهودا، این قاتلان انبیای الهی، سرزمین فلسطین و غزۀ عزتمند را به قتلگاه ساکنان و صاحبان آن تبدیل کرده‌اند.

 

روز و ساعتی نیست که گوساله‌پرستان سامری، خیل انسان‌های بی‌پناه را به خاک و خون نکشند و زیر خروارها سنگ و آهن دفن نکنند. امروز اکثر ابنیه، مزارع و باغستان‌های سرسبزِ شهرها و اردوگاه‌های باریکۀ غزه از سوی قوم مغضوبِ پروردگار، به ویرانه‌ای وحشتناک و تلّی از خاکستر تبدیل شده است. هم‌چنان خانه‌ها، مساجد، بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و درمانی، مدارس، دانشگاه‌ها و ...، یکی پس از دیگری تخریب و با خاک یکسان می‌شود. سامری‌زادگانِ لعین، حتی قبرستان‌ها را نیز منهدم و قبور مسلمانان را با بولدوزر شخم می‌زنند و اجسادِ زنان و مردان را مورد بی‌حرمتی قرار می‌دهند. محاصره غذایی و دارویی مردم غزه، ابزارِ کشتارِ دیگر دولت غاصب اسرائیل و حامیانش برای قتل‌عام بیشتر مردم این دیار است. هتک حرمت نوامیس مسلمانان این منطقه، در اوج فاجعۀ نسل‌کشی و ویرانی، از سوی «توله خنزیر»های اسرائیلی و اعدام صحرایی مردم بی‌دفاع، گوشۀ دیگری از رویدادهای غمبار و تکان‌دهندۀ سرزمین فلسطین، آن هم در مرئی و منظر جهانیان، به خصوص اُمّت اسلامی است.

 

انهدام زیرساخت‌های حیاتی، نابودی گنجینه‌های فرهنگی، آثار تاریخی و تراث اسلامی یک ملّت بزرگ و متمدّن با هدف شیطانیِ محو و حذفِ هویت کهن فلسطین و فلسطینیان از دیگر جنایات قوم بنی‌اسرائیل در فلسطین و باریکۀ غزه در ماه‌های اخیر بوده است.

 

مصادرۀ خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی و اراضی فلسطینیان در کرانۀ باختری رود اردن، با هدف افزایش و گسترش ساخت شهرک‌های یهودی‌نشین و نیز دستگیری و بازداشت بی‌دلیل و مستمر هزاران جوان مسلمان این مناطق، از دیگر اقدامات شرارت‌آمیز نژادپرستان اسرائیلی است.

 

انتهای پیام/م.د

نظر شما