شناسهٔ خبر: 65898368 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آناتولی: بزرگترین محموله هروئین در مرز ترکیه و عراق کشف و ضبط شد+ تصاویر

صاحب‌خبر -

شفقنا- وزارت بازرگانی ترکیه از موفقیت اداره گمرک این کشور در کشف و ضبط بزرگ ترین محموله هروئین در یک گذرگاه مرزی مشترک با عراق خبر می دهد.

به گزارش شفقنا، بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA) شامگاه امروز (پنج شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که وزارت بازرگانی این کشور با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که کارکنان اداره گمرک 850 کیلوگرم ماده مخدر هروئین را در داخل یک کامیون در گذرگاه «خابور» در مرز مشترک با اقلیم کردستان در شمال عراق کشف و ضبط کردند.

بنا بر آن چه در بیانیه این وزارتخانه آمده، کارکنان اداره گمرک ترکیه در چارچوب مبارزه با جرایم مربوط به مواد مخدر و در جریان بازرسی های انجام شده در گذرگاه مرزی خابور (ابراهیم خلیل)، یک کامیون را خطرناک طبقه بندی کرده و هنگام بازرسی آن، 850 کیلوگرم هروئین که داخل بار کامیون جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وزارت بازرگانی ترکیه در ادامه بیانیه خود ضمن اعلام این که محموله مذکور، بیشترین میزان از ماده مخدر هروئین است که تا به حال کشف و ضبط شده، تاکید کرد که دادستانی عمومی منطقه مرزی «سیلوپی» در جنوب استان شرناق در جنوب شرق این کشور وظیفه تحقیق درباره این حادثه را بر عهده گرفته است.

خبر اصلی را در آناتولی ببینید

نظر شما