شناسهٔ خبر: 65896873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا روحانی در گفت‌وگو با تقریب:

اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت آذربایجان‌غربی گفت: بی‌تردید اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است و باید مسلمانان اختلافات را کنار بگذارند.

صاحب‌خبر - ماموستا محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: ذات رژیم صهیونیستی تجاوزگری و تعدی‌گری و همچنین ظلم و کودک‌کشی است و با توجه به اینکه در این اواخر نیز به صورت افسارگسیخته دست به کشتار مسلمانان بی‌دفاع زده و مرتکب فجیع‌ترین جنایات شده است، می‌توان به این موضوع از دو دیدگاه نگریست.

وی افزود: عاقبت هر ظالمی در هر برهه‌ تاریخی که پیدا شده، نابودی بوده و ظالمانی که مرتکب برخی حماقت‌ها شده‌اند، به عنوان نردبانی برای نابودی خود بوده‌اند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت آذربایجان‌غربی گفت: بی‌تردید رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف و برنامه‌های شوم خود شکست خورده و به همین سبب شروع به پرخاشگری و تجاوز و تعدی کرده است و با اراده خداوندی مغلوب خواهند شد و با رسوایی و فضاحت از بین خواهند رفت و این نابودی نیز نزدیک است و این همه جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مسلمانان در این شرایط این است که تمامی اختلافات خود را کنار بگذارند بیان کرد: کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین نباید به دنبال ارضای امیال نفسانی خود باشند و باید مسئله غزه را از اهم امور خود قرار دهند و با اتحاد و انسجام، این کافر ملعون را از خطه مبارک قدس خارج کرده و رژیم صهیونیستی را مغلوب کنند.

ماموستا روحانی گفت: بی‌شک امروز تنها اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است و اگر تشدد و تفرق در بین مسلمانان دیده شود، همین شرایط غزه ادامه خواهد یافت و بنابراین کشورهای مسلمان باید با اتحاد خود، مشکلات بین خود را حل کنند و با کافران و مستکبران دنیا همراهی نکرده و با آنان همنوا و همصدا نشوند تا این رژیم نابود شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مسئله فلسطین بیان کرد: متاسفانه این سازمان‌ها تنها دارای اسم و رسم هستند و در بیشتر موارد از جمله مسئله بوسنی و هرزه‌گوین، افغانستان، چچنستان، عراق، سوریه و یمن، هیچ چاره‌اندیشی از سوی سازمان‌های بین‌المللی انجام نشد و هم‌اکنون نیز عواید خاصی از سوی این سازمان‌ها برای مسلمانان دنیا نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما