شناسهٔ خبر: 65871715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری منطقه آزاد اروند تسهیل شد|افزایش درخواست فعالیت آژانس هواپیمایی و هتل

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری منطقه آزاد اروند تسهیل شده است

صاحب‌خبر -

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کسب و کارهای گردشگری یکی از درآمدهای بدنه مردمی در هر منطقه محسوب می‌ شود و منطقه آزاد اروند در این خصوص ظرفیت بالایی دارد.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند طی ماه های اخیر به ویژه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران تفاهمنامه های مهمی در حوزه صنعت توریسم منعقد کرد ولی اجرای آنها را به صاحبان کسب و کارهای گردشگری واگذار می کند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام دادیم، صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری منطقه آزاد اروند تسهیل شده است و بخش خصوصی همچون فعالان اقتصادی، متخصصان و فعالان گردشگری چنانچه درخواست صدور مجوز در زمینه های مختلف کسب و کارهای گردشگری داشته باشند فرآیند آن در سریع ترین زمان انجام می شود.

بابامرادی توضیح داد: در حال حاضر بیشترین درخواست صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری مربوط به آژانس هواپیمایی و اماکن اقامتی همچون هتل است.

نظر شما