شناسهٔ خبر: 65857489 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تبلیغات/ جاهای تفریحی کیش مناسب برای کودکان در تفریح با تور جاهای تفریحی کیش مناسب برای کودکان در تفریح با تور

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی – چکیده : در کیش کودک خود را کجا ببریم که بتواند تفریح خوبی داشته باشد؟ مسلما اگر با کودک قصد سفر به تور داخلی کیش و شرکت در تور کیش لحظه آخر را داشته باشید این سوال برای شما مطرح می‌شود و در این جزیره زیبا به دنبال فضایی برای خوش‌گذرانی فرزند خردسال خود هستید. اگر شما هم نوروز امسال در تور کیش بهار شرکت کرده‌اید و کودک همراه شماست.

 

جاهای تفریحی کیش مناسب برای کودکان در تفریح با تور

در کیش کودک خود را کجا ببریم که بتواند تفریح خوبی داشته باشد؟ مسلما اگر با کودک قصد سفر به تور داخلی کیش و شرکت در تور کیش لحظه آخر را داشته باشید این سوال برای شما مطرح می‌شود و در این جزیره زیبا به دنبال فضایی برای خوش‌گذرانی فرزند خردسال خود هستید. اگر شما هم نوروز امسال در تور کیش بهار شرکت کرده‌اید و کودک همراه شماست، حتما مطالبی که در ادامه مطرح می‌کنیم به دردتان می‌خورد. همراه ما باشید تا یک تفریح به یادماندنی برای کودک خود رقم بزنید.

شهربازی هایلند؛ تفریحی به یادماندنی و هیجان‌‌انگیز

اگر تور کیش لحظه آخر را به همراه فرزندتان رزرو کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به شهربازی هایلند بزنید. این شهربازی دارای امکانات بسیاری برای کودکان و بزرگسالان است و دارای وسایل بازی متنوع، باکیفیت و استاندارد بالاست. از این رو می‌توانید با اطمینان خاطر کودک خود را در آنجا بگذارید تا از تور داخلی که برایش رزرو کرده‌اید لذت ببرد.

در این شهربازی بازی‌های کامپیوتری، بازی‌های فکریف چرخ و فلک؛ رولر کاستر آبی، ماشین ضربتی آبی، رنجر، ماشین ضربتی برقی، رودخانه وحشی، سفینه، سیمیلاتور، سورتمه، آبشار، سینمای هفت‌بعدی، سینما گیم، شبیه‌ساز هواپیما و سالن گیم‌نت و… وجود دارد؛ بنابراین کودک می‌تواند از تجربه هم‌زمان تمام این‌ها لذت کافی را ببرد.

آدرس شهربازی کیش هایلند: بلوار خلیج فارس، میدان امیر کبیر، پارک شهر

پارک آبی روباز اوشن؛ تجربه هیجان و لذت

پارک آبی اوشن یکی از پارک‌های جذاب و زیبای کیش است. این پارک آبی 5.6 هکتار مساحت داشته و هیچ سازه بلندی در اطراف آن قابل مشاهده نیست. سرسره و کلیه لوازم بازی این پارک مجهز به پیشرفته ‌ترین تجهیزات دنیا هستند و از ایمنی بالایی برخوردارند. از جمله امکانات این پارک آبی می‌توان به 13 راید، یک اسپا، یک سرسره بلند با ارتفاع 24 متر و دو رستوران اشاره کرد. در صورتی که کودک شما عاشق هیجان و آب‌بازی است می‌توانید او را به پارک آبی روباز اوشن ببرید تا لذت سفر را تجربه نماید.

آدرس اوشن پارک کیش: جاده جهان

پارک برفی پنگوئن؛ برف‌بازی در اوج گرمای کیش

پارک برفی پنگوئن کیش یکی از جاهای جالب و عجیب کیش است که می‌تواند تجربه برف‌بازی در اوج گرما را برای گردشگران فراهم کند. این پارک دارای یک محیط کاملا طبیعی و مشابه‌سازی برف است که وقتی وارد آن می‌شوید گرمای کیش را از یاد خواهید برد؛ بنابراین در صورتی که رفتن به این پارک در برنامه سفر شما قرار دارد بهتر است لباس‌های گرم و تجهیزات کامل با خود ببرید؛ البته در اکثر مواقع این پارک لباس گرم رایگان در اختیار شما و کودکتان قرار می‌دهد. این پارک 7000 متر مساحت داشته و تفریحات مختلفی از جمله تیوپ‌سواری، برف‌بازی، سورتمه‌سواری و اسکی روی یخ دارد. این پارک دارای درختان قندیلی، دیوارهای بلند و برفی و دکور زیباست که برای شما تجربه یک برف‌بازی واقعی را تداعی می‌کند.

پس از تفریح در این پارک می‌توانید به سراغ بوفه و رستوران‌های آن بروید و یک وعده غذایی خوشمزه در محیطی سرد و زمستانی را تجربه کنید.

آدرس پارک برفی کیش: میدان سنایی، بلوار موج، مجتمع تفریحی و گردشگری پنگوئن

کشتی‌های آکواریوم کیش؛ نمایش موجودات دریایی به کودکان

یکی دیگر از جاهای تفریحی کیش مناسب برای کودکان، کشتی‌های آکواریوم کیش است. در صورتی که کودک شما به تماشای موجودات دریایی علاقه دارد، می‌توانید او را به این کشتی ببرید. این کشتی دارای کف شیشه‌ای است و سانس‌های آن اصولا دو ساعته است. در صورت خرید بلیط کشتی آکواریوم، بازدیدکنندگان در بازه دو ساعته به دل دریا رفته و از تماشای دنیای زیر آب لذت می‌برند. در این گشت دریایی فرصت تماشای موجودات کمیاب و دریایی را خواهید داشت.

مجموعه تم پارک سنتر؛ زندگی در دل دایناسورها

یکی از پیشرفته ‌ترین و عجیب ‌ترین مجموعه‌های تفریحی کیش، مجموعه تم پارک سنتر است. این مجموعه از دو بخش مجیک پارک و تم پارک تشکیل شده است. در مجیک پارک بیش از 100 اثر شاخص در دنیای سه بعدی قابل مشاهده است. این اثرها شامل دنیای بی‌نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه و دنیای بلک لایت است.

در بخش تم پارک، شاهد بزرگ ‌ترین ژوراسیک پارک و دراگون پارک هستیم. در این بخش می‌توانید تعداد زیادی دایناسور متجرک با تم‌های خاص را مشاهده کنید. اگر کودک شما به دنیای دایناسورها و هیجان علاقه دارد قطها عاشق این مجموعه می‌شود. این پارک دارای رستوران، کافی شاپ، فروشگاه‌های تخصصی عکاسی و… است. پیشنهاد می‌کنیم یک روز کودک خود را به مشاهده این پارک اختصاص دهید تا از سفر خود نهایت لذت را ببرد.

آدرس: کیش روبروی کشتی یونانی – ساختمان نماد کیش

تور کیش لحظه آخر؛ فرصتی عالی برای بازدید از جاهای دیدنی مخصوص کودکان

اگر قصد شرکت در تور داخلی همراه با کودک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تور کیش لحظه آخر را امتحان کنید. از آنجایی که قیمت تور کیش لحظه آخر مقرون به صرفه است، می‌توانید بخشی از هزینه سفر را به تفریح کودک خود اختصاص دهید و او را در طول سفر به یکی از جاهای گفته شده ببرید. لحظه آخر از طریق همکاری با آژانس‌های گردشگری مختلف، این فرصت را در اختیار مسافر قرار می‌دهد تا قیمت و امکانات تور را مقایسه کرده و به‌ترین آن را انتخاب نماید. برای مشاهده پکیج‌های تور کیش بهار به سایت این آژانس گردشگری سر بزنید.

 

 

نظر شما