شناسهٔ خبر: 65841898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

آمار بازداشت شدگان فلسطینی در کرانه باختری از 7 اکتبر به 7740 نفر رسید

منابع فلسطینی آمار شهروندان بازداشت شده در کرانه باختری از هفتم اکتبر تا کنون در جریان حملات مستمر اشغالگران صهیونیست را هفت هزار و 740 نفر اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، هیات امور اسیران و آزادگان و باشگاه الاسیر فلسطینی تاکید کردند که آمار بازداشت فلسطینیان از هفتم اکتبر در کرانه باختری و قدس اشغالی به بیش از 7700 نفر افزایش یافته است و روز گذشته نیز دهها فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت شدند.

 

این دو موسسه فلسطینی در بیانیه ای اعلام کردند که آمار بازداشت شدگان پس از هفتم اکتبر گذشته به 7740 اسیر رسیده که شامل کسانی است که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منازل یا هنگام عبور از ایستهای نظامی اشغالگران بازداشت شدند.

 

این بیانیه افزود که نظامیان صهیونیست از روز جمعه تا دیروز شنبه، دستکم 15 نفر را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند که برخی از آنها از اعضای خانواده شهید مجاهد برکات عامل عملیات شهادت طلبانه ای هستند که جمعه گذشته در رام الله صورت گرفت.

 

بر اساس این بیانیه، صهیونیستها همچنان شماری از اسرای آزاده شده را بار دیگر بازداشت کردند.

 

این افراد در جریان یورش نظامیان صهیونیست به الخلیل، رام الله، بیت لحم، طوباس، نابلس و قدس اشغالی  بازداشت شدند.

 

 خاطر نشان می شود یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و ضرب و شتم فلسطینیان و تهدیدها علیه خانواده های اسرا و نیز تخریب و ویرانی گسترده منازل شهروندان همچنان ادامه دارد.این در حالی است که کرانه باختری همچنان شاهد عملیاتهای شهادت طلبانه پیاپی علیه رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/.ر/ی

نظر شما