شناسهٔ خبر: 65757536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

درگیری در کابینه جنگ اسرائیل بالا گرفت/ مخالفت وزیر تندرو با تغییرات

اقتصادنیوز: وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی با تغییرات در کابینه مخالفت کرد و خواستار جلوگیری از آن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در ادامه اختلافات میان تشکیلات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم از کابینه خواست که با تغییرات در صفوف فرماندهان ارتش مخالفت کند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، وی در انتقاد از «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر رئیس ستاد ارتش خودش متوجه نیست که تغییرات جدید در ارتش ضروری نیست، باید کابینه او را متوجه کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش داد هرتزی هالوی روندی را برای انتصابات جدید در ارتش رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار می‌دهند.

خبر مرتبط
انتقاد شدید دیده بان حقوق بشر از اسرائیل/ رژیم صهیونیستی باید تحریم شود

اقتصادنیوز: سازمان دیده بان حقوق بشر از بی توجهی رژیم صهیونیستی به حکم دادگاه کیفری بین المللی انتقاد کرد.

طبق این گزارش، ۵۲ افسر جدید منصوب خواهند شد، این تغییرات در سمت‌های مختلف از جمله دو سمت حساس خواهد بود که به نظر می‌رسد مستقیماً با جنگ غزه و شکست امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در حمله هفت اکتبر مرتبط هستند.

خبر مرتبط
سناریوهای بد اسرائیل برای غزه/هراس رژیم صهیونیستی از قدرت حماس

اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به چهار گزینه «بد» برای حماس آینده غزه اشاره کرد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

 

نظر شما