شناسهٔ خبر: 65725345 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دیدار طولانی پاکو خمس با امیر قلعه‌نویی دیدار طولانی پاکو خمس با امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی پس از حضور ۲۴ ساعته در تبریز امروز به تهران بازخواهد گشت. به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی تیم ملی ایران در دو مقطع مختلف هدایت تراکتور را در دست داشته و دورانی خاطره‌انگیز از دوران حضور او در سمت سرمربی سرخ‌ها وجود دارد. قلعه‌نویی البته این‌بار نه برای رقابت، که برای تسلیت

صاحب‌خبر -

امیر قلعه‌نویی پس از حضور ۲۴ ساعته در تبریز امروز به تهران بازخواهد گشت.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی تیم ملی ایران در دو مقطع مختلف هدایت تراکتور را در دست داشته و دورانی خاطره‌انگیز از دوران حضور او در سمت سرمربی سرخ‌ها وجود دارد.

قلعه‌نویی البته این‌بار نه برای رقابت، که برای تسلیت گویی به محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، به تبریز آمده بود که در دوران جام ملت‌های آسیا در قطر همراه با ملی‌پوشان از هیچ کمکی دریغ نکرد.

قلعه‌نویی به محض حضور در مجلس مورد احترام حاضران قرار گرفت و در همین اثنا بود که پاکو خمس، سرمربی تراکتور نیز وارد سالن شد تا این دو در لحظه‌ای یکدیگر را در آغوش گرفته و با حضور مترجم دقایقی با هم صحبت کنند.

با وجود اینکه ازدحام بسیاری در مسجد دانشگاه وجود داشت اما به هر صورت صحبت‌هایی میان مربیان سابق و فعلی تراکتور درگرفت که شنیدنش برای اطرافیانی که آنجا حضور داشتند، جالب به نظر می‌رسید.

 

منبع: khanefootball-51653

نظر شما