شناسهٔ خبر: 65654323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

فرماندهی اقتصادی دولت باید تغییر کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: یکی از علل کاهش مشارکت مردم در انتخابات به عملکرد اقتصادی دولت بازمی‌گردد، دولت باید پاسخگوی عدم مشارکت تعداد زیادی از مردم در انتخابات باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  شهدای ایران، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با مشکلات اقتصادی موجود در کشور و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم و میزان تاثیر آن بر مشارکت مردم در انتخابات، گفت: من یک سال پیش در اسفند ماه سال گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نطقی انجام دادم که در جریان آن گفتم فرماندهی اقتصادی دولت نیاز به تغییر و بازنگری دارد، امروز این نیاز جدی تر از گذشته احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر آن زمان هشدارهای دلسوزان جدی گرفته و عملی می‌شد، ما امروز با این وضع فاجعه‌بار اقتصادی مواجه نبودیم. یکی از علل کاهش مشارکت مردم در انتخابات به عملکرد اقتصادی دولت بازمی‌گردد، دولت باید پاسخگوی عدم مشارکت تعداد زیادی از مردم در انتخابات باشد.

منتخب مردم دشتستان در مجلس دوازدهم تصریح کرد: من معتقدم که اگر وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود، حتما آمار مشارکت در انتخابات هم بالاتر می‌رفت.

رضایی با انتقاد از دولت که «درگیر تعارفات است» ابراز داشت: مشکلات و مسائل اقتصادی هم حتما علاج دارد، یک اشکال دولت این است که متاسفانه مشاهده می‌کنیم که در دولت با تعارفات و ملاحظات اشخاص درگیر هستند، در حالیکه برای دولت هیچ مصلحتی بالاتر از منافع ملی و مصلحت مردم ایران نیست.

وی ادامه داد: من خواهش می‌کنم، التماس می‌کنم، تمنا می‌کنم از مدیران عالی دولت که رودربایستی و تعارف را کنار بگذارند و حتما به این مساله که تیم اقتصادی دولت به ویژه فرماندهی اقتصادی نیاز به یک تجدیدنظر دارد توجه داشته باشند و بدون تعارف و ملاحظه، افراد کاربلد و کاردان را استفاده کنند تا بتوانند فضای اقتصادی کشور را مدیریت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بنده به عنوان یک نماینده و یک مسئول که البته بارها و بارها در این زمینه به دولت هشدار داده‌م، بابت وضع اقتصادی و فشاری که به زندگی و معیشت مردم وارد می‌شود از تک تک ایرانیان عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام؛ ان‌شاءالله باید تلاش خود را مضاعف کنیم برای این که وضعیت معیشتی مردم بهتر شود.

نظر شما