شناسهٔ خبر: 63716124 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

سرویس آسانسور با شرکت خدمات آسانسور آمانج

هر ابزاری که به شکل روتین طی شبانه‌روز جنبه مصرفی دارد نیازمند رسیدگی‌ست. لوازم خانگی، ابزار کار یا وسایل نقلیه، فرقی نمی‌کند. سرویس منظم آن‌ها الزامی‌ترین کاری‌ست که باید در اولویت قرار گیرد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

وقتی درباره آسانسور به مثابه یک ابزار مهم مصرفی در ساختمان‌های تجاری یا مسکونی صحبت می‌کنیم باید به جنبه‌هایی نظیر نگهداری و تعمیرات هم توجه کنیم. از این رو شرکت خدمات آسانسور آمانج با رویکرد سرویس، تعمیرات و نگهداری آسانسور پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشت.

درباره آمانج بیشتر بدانید!

شرکت تخصصی آمانج با رویکرد استارت‌آپی در صنعت آسانسور به عنوان نخستین مجموعه تخصصی سرویس، نگهداری، بازسازی و رفع خرابی آسانسور و پله برقی کار خود را آغاز کرد. پس از جذب نیروهای متخصص و کارشناسان خبره این حوزه، این شرکت برای تامین قطعات یدکی به صورت گسترده اقدام کرد و هم‌اکنون انباری وسیع از قطعات اورجینال و درجه یک در اختیار تیم متخصصان آمانج است.

همچنین تیم مشاوره آمانج با ذهنیتی پویا در مسیر خود قدم برداشته و آماده هر گونه راهنمایی به کاربران گرامی‌ست. همکاری با بزرگترین برندهای ایرانی و در دست داشتن پرو‌ژه‌های متعدد نشان از اعتماد مشتریان به مجموعه آمانج است. افتخار آمانج این است که پذیرای درخواست‌های مشتریان در هر زمانی از شبانه‌روز است و این موضوع به تیم آمانج امید و انرژی آن را می‌دهد که هر روز به دنبال حل چالش های جدید برای خدمت رسانی بهتر به کاربرها باشد.

 البته در آمانج تلاش بر این بوده که به هر طریقی که شده، شهروند ایرانی همان چیزی را استفاده کند که یک شهروند در کشورهای توسعه یافته استفاده می‌کند. گاه این امر نشدنی بوده، اما مجموعه تخصصی سرویس، تعمیر و نگهداری آمانج، این محال را ممکن کرده که حامل اطمینان خاطر و فراغ بال باشد.

معرفی خدمات آسانسور آمانج

این برند به عنوان نخستین مجموعه تخصصی سرویس انواع آسانسور از جمله آسانسور مسکونی، آسانسور اداری، آسانسور مراکز خرید، آسانسور بیمارستانی، آسانسور خودروبر، آسانسور پانوراما، انواع پله برقی و رمپ برقی می‌باشد. آمانج به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته آماده سرویس انواع آسانسور کششی (گیربکس-گیرلس) آسانسور هیدرولیک و رفع خرابی احتمالی می‌باشد.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور آمانج

اینکه سرویسکار مورد نظر شما در دسترس باشد از جمله معضلاتی‌ست که همواره کاربران آسانسور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در بسیاری از موارد مراجعه به سرویسکار در موقعیتی ضروری رخ می‌دهد و در واقع مجموعه‌ای که چنین خدماتی را ارائه می‌دهد از حیث اهمیت در رده مثل اورژانس و یا آتش‌نشانی قرار دارد؛ از این نظر شرکت خدمات آسانسور آمانج بر این باور است که در قوی‌ترین شکل ممکن خدمات تخصصی سرویس، نگهداری و رفع خرابی را ارائه می‌دهد. 

همچنین معضل دسترسی به تمام نقاط شهر قطعا دغدغه خیلی از مراجعه‌کنندگان به شرکت‌های خدمات آسانسور است. اما با آمانج دغدغه‌ای بابت اینکه کجا هستید، ندارید. ساختمان شما هر جا که باشد تفاوتی ندارد چون تکنسین آمانج نزدیک شماست تا در سریعترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کند. شرکت خدمات آسانسور آمانج با داشتن انباری گسترده از قطعات، این امکان را به شما می‌دهد تا قطعات اورجینال را به دست تکنسین رسانده و سپس به رفع خرابی دستگاه شما بپردازد. در ادامه بیشتر با جزییات خدمات آمانج آشنا می‌شوید.

تعمیر آسانسور

رابطه میان عمر آسانسور و مرغوبیت قطعات به کار رفته در آن، یک رابطه مستقیم است. در شرکت خدمات آسانسور آمانج یک تمایز ایجاد شده است، آن چه که تیم آمانج برای تعمیر و رفع خرابی آسانسور به کار می‌برند، شامل قطعاتی‌ست که کاملا اورجینال هستند، قطعاتی که از معتبرترین برندهای موجود در جهان است و اثربخشی و کارآیی آن‌ها کاملا مورد تایید و اطمینان است. چند الزام اساسی برای تعمیر آسانسورها باید رعایت شود، که بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید:

  1. تعمیرات دوره‌ای و نگهداری منظم: انجام تعمیرات دوره‌ای طبق برنامه زمانبندی شده و نگهداری منظم بر آسانسورها توسط تیم آمانج، عمر مفید و عملکرد بهتر را تضمین می‌کند.
  2. بررسی ایمنی: کارشناسان آمانج از اینکه تمام وسایل ایمنی مانند سیستم‌های قفل، حسگرهای ایمنی و سیستم‌های آتش‌نشانی به درستی عمل می‌کنند، اطمینان حاصل می‌کنند.
  3. بررسی کنترل‌های الکتریکی: بررسی و تست کنترل‌های الکتریکی آسانسور برای اطمینان از صحت عملکرد آنها و اصلاح هر گونه خرابی یا نقص توسط کارشناسان انجام خواهد شد.
  4. تست عملکرد: پس از بررسی‌ها، تیم آمانج به سراغ انجام تست‌های عملکرد متنوع، از جمله تست‌های بارگذاری و سرعت، برای اطمینان از عملکرد صحیح آسانسور خواهد رفت.

بازسازی آسانسور

بازسازی آسانسور فرآیند تجدید نظر و به‌روزرسانی‌ست که به منظور بهبود عملکرد، ایمنی و استانداردهای فنی جدید توسط شرکت خدمات آمانج انجام می‌شود. این فرآیند ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله سپری شدن مدت زمان عمر مفید آسانسور، نیاز به افزایش کارایی، استفاده از فناوری‌های جدید، یا تطابق با مقررات و استانداردهای به‌روز.

مراحل بازسازی آسانسور شامل نکات زیر می‌شود:

  1. بررسی اجزاء: ارزیابی و بررسی تمام اجزاء مکانیکی، و الکترونیکی آسانسور برای تعیین وضعیت و عملکرد آنها توسط تیم کارشناسان.
  2. به‌روزرسانی سیستم کنترل: پس از بررسی اجزا، به‌روزرسانی سیستم‌های کنترل آسانسور به‌منظور بهره‌وری بالاتر، دقت بیشتر، و تطابق با استانداردهای جدید آغاز می‌شود.
  3. تست و اجرای آزمایش‌ها: در مرحله آخر نوبت به اجرای تست‌ها و آزمایش‌های مختلف برای اطمینان از صحت و بهینه بودن عملکرد آسانسور می‌رسد.

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور آمانج

سرویس آسانسور به صورت دوره ای

سرویس دوره‌ای آسانسور یک فرآیند ضروری به منظور حفظ عملکرد صحیح، ایمنی و بهینه‌ی آسانسور است. بررسی کلی عملکرد آسانسور و بررسی وضعیت اجزاء اصلی شامل سیستم لولا، ماشین آسانسور، سیستم تعلیق، دستگاه‌های ایمنی و سایر قطعات در دستور کار تیم خدمات آمانج قرار خواهد گرفت. همچنین تنظیم دقیق اجزاء مکانیکی و الکتریکی به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش خطرات از الزامات این مرحله است. تهیه گزارش کامل از تمام فعالیت‌ها، تعمیرات انجام شده، مشکلات شناسایی شده و پیشنهادات برای بهبود عملکرد توسط کارشناسان ما انجام می‌شود.

سرویس دوره‌ای آسانسور به طور منظم و برنامه‌ریزی شده توسط شرکت خدمات آسانسور آمانج انجام می‌شود تا از دیگر تعمیرات اضطراری و مشکلات ناگهانی جلوگیری شود و از ایمنی و عملکرد بهینه آسانسورها اطمینان حاصل شود.

ثبت سفارش خدمات آسانسور در آمانج

 نگهداری از آسانسور بیش از هر چیز دیگری نیاز به تحلیل سنجیده دارد، وقتی سرویسکار به شناخت صحیحی از پتانسیل موجود آسانسور برسد، می‌تواند با خلق یک نقشه موثر و کارا، اولویت‌های بهره‌وری را به درستی مشخص کند. در مجموعه آمانج با اتکا به تخصص موجود در مجموعه و البته ذخیره قطعات در ابعاد گسترده، بازسازی آسانسور در نهایت کیفیت انجام می‌شود.

در شرکت خدمات آسانسور آمانج چه از حیث تحلیل و چه در بخش تامین قطعات و تخصص تلاش شده است تا در نهایت کیفیت رفتار کند. همچنین برای تغییر ظرفیت احتمالی آسانسور و یا پروسه بازسازی کامل هم به اندازه کافی تجربه و تخصص را پشتیبان درخواست مشتریان کرده است.

به طور واضح در شرکت خدمات آسانسور آمانج، هیچ‌وقت کیفیت، فدای هیچ مساله دیگری نشده است، زیرا این برند ایمان دارد، مساله آسانسور و صحت عملکرد آن، یک مساله خطیر است و کوچکترین نقص یا کمبودی می‌تواند منجر به غیرقابل برگشت‌ترین خسارت‌ها شود.  البته در آمانج تلاش بر این بوده که به هر طریقی که شده، شهروند ایرانی همان چیزی را استفاده کند که یک شهروند در کشورهای توسعه یافته مورد استفاده دارد. حال که با این برند آشنا شدید برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت درخواست‌های سرویس و نگهداری آسانسور، تعمیر آسانسور و بازسازی آسانسور به سایت آمانج به نشانی اینترنتی www.amanj.net مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

برچسب ها :

 

نظر شما