شناسهٔ خبر: 63663364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

«پشت‌ پرده آن غروب جمعه» چیست؟

صاحب‌خبر -

حسام الدین آشنا در واکنش به کنایه‌ی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ابراهیم رئیسی به ماجرای صبح جمعه‌ی حسن روحانی، نوشت: آیا تحمل شنیدن پشت‌ پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟

آقای روحانی، رئیس دولت وقت در زمان گران شدن بنزین در سال ۹۸، گفته بود که خودش هم از زمان دقیق اجرای مصوبه‌ی سران سه قوه (مصوبه‌ی سران دولت، مجلس و قوه قضاییه) خبر نداشته و صبح جمعه خبردار شده است چون این کار را به وزارت کشور واگذار کرده است.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در سخنانی که بخشی از فیلم آن را در توییتر منتشر کرده، با توجه به سخنان دو روز پیش روحانی مبنی بر این که از پشت پرده‌های ماجراها خبر دارد، نوشت: «در حالیکه از صبح جمعه دولت خودت خبری نداری، چگونه از پشت پرده ها خبر داری؟»

حسام الدین آشنا، مشاور روحانی غیر از آن جمله، توضیحی درباره‌ی پشت پرده غروب جمعه تا غروب دوشنبه نداده است؛ آیا منظور او دقیقا به همان جمعه و سه روز پس از آن برمی‌گردد یا خیر مشخص نیست.

گران شدن قیمت بنزین که طبق مصوبه‌ی کلی مجلس و همچنین مصوبه‌ی سران قوا، در آبان ۹۸ در یک شب جمعه اجرایی شد و در روزهای پس از آن اعتراضاتی را در تعداد زیادی از شهرها در پی داشت.

انتهای پیام

نظر شما