شناسهٔ خبر: 63627888 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

تبدیل تتر به دلار کاغذی؛ چگونه تتر را به دلار تبدیل کنیم؟

هرچند ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال محبوب‌تر شدن هستند، اما هنوز امکان استفاده از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها رواج ندارد. ازهمین‌رو

صاحب‌خبر -

هرچند ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال محبوب‌تر شدن هستند، اما هنوز امکان استفاده از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها رواج ندارد. ازهمین‌رو ممکن است برای انجام امور روزمره مجبور به تبدیل تتر به دلار کاغذی باشید. اگر قصد انجام این کار را دارید، باید قبل از هرچیز روش‌های مطمئن و ایمن را پیدا کنید تا دچار زیان ناشی از اختلاف قیمت تتر با دلار کاغذی نشوید. در این مقاله قصد داریم مطمئن‌ترین روش‌های تبدیل تتر به دلار را به‌طورکامل بیان کنیم. با استفاده از اطلاعات مقاله پیش‌رو در کمترین زمان و به ایمن‌ترین روش تترهای خود را به دلار تبدیل خواهید کرد.

تبدیل تتر به دلار در صرافی خارجی

صرافی‌های آنلاین معتبر خارجی از جمله بایننس، کوین بیس و کراکن امکان تبدیل مستقیم تتر به دلار یا هر ارز فیات دیگری را برای کاربران فراهم می‌کنند. البته که برای استفاده از خدمات صرافی‌های متمرکز خارجی علاوه‌بر انجام احراز هویت در سایت، باید به یک حساب بانکی یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزاکارت یا مسترکارت دسترسی داشته باشید.

تبدیل تتر به دلار در صرافی خارجی هرچند یک روش آسان و بدون دردسر است، اما به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان آن برای بسیاری از ایرانیان وجود ندارد. بااین‌حال اگر به یک حساب بانکی خارجی دسترسی دارید و احراز هویتتان در صرافی معتبر آنلاین تکمیل شده است، حتما از این روش برای تبدیل تتر به دلار استفاده کنید. در نهایت نیز می‌توانید با مراجعه به بانک یا دستگاه ATM دلارهای موجود در حساب بانکی خود را به دلار کاغذی تبدیل کنید.

صرافی‌های داخلی؛ روش غیرمستقیم تبدیل تتر به دلار کاغذی

اگر با صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال تابه‌حال کار کرده‌اید، حتما می‌دانید که تبدیل ارز دیجیتال به دلار به‌طورمستقیم در ایران وجود ندارد. بااین‌حال، این صرافی‌ها می‌توانند به‌عنوان واسطه برای تبدیل تتر به دلار کاغذی عمل کنند. برای این کار باید ابتدا در معتبرترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال ثبت‌نام کرده و احراز هویت شوید. سپس با فروش ارزهای تتر خود و برداشت پول به تومان، معادل سرمایه دیجیتالتان به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال حتما گزینه‌ای را انتخاب کنید که از انواع ارزهای دیجیتال مانند ارز هارمونی، بیت کوین و اتریوم پشتیبانی کند، کاربران متعددی داشته باشد و از پشتیبانی حرفه‌ای برخوردار باشد. بعد از تبدیل تتر به تومان در صرافی ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید با مراجعه به صرافی فیزیکی، دارایی خود را به دلار کاغذی تبدیل کنید.

12

برای تبدیل تتر به دلار در صرافی فیزیکی محتاط باشید!

بعضی از صرافی‌های فیزیکی ارز فیات علاوه‌بر انجام امور عادی خود، خدمات تبدیل ارز دیجیتال به دلار کاغذی نیز عرضه می‌کنند. در این روش با مراجعه به یک صرافی فیزیکی می‌توانید تتر خود را به کیف پول صرافی واریز کرده و در مقابل دلار کاغذی دریافت کنید. البته تبدیل تتر به دلار در صرافی فیزیکی به دلیل امکان بالای کلاهبرداری، چندان توصیه نمی‌شود. بااین‌حال اگر راهی جز مراجعه به صرافی فیزیکی ندارید، حتما از معتبر و قابل‌اعتماد بودن صرافی موردنظرتان مطمئن شوید.

تبدیل USDT به دلار کاغذی با روش همتا به همتا

روش همتا به همتا تنها راه برای تبدیل مستقیم ارز تتر به دلار کاغذی در ایران است. در این روش باید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید که قصد تبدیل دلار کاغذی به تتر داشته باشد. هرچند ممکن است پیدا کردن چنین فردی دشوار به نظر برسد، اما تنها راه مستقیم تبدیل USDT به دلار در ایران روش همتا به همتا است. برای انجام این کار ارزهای دیجیتال تتر خود را باید به کیف پول فرد موردنظرتان واریز کنید و بعد از تایید تراکنش انتقال تتر، دلارها را از او تحویل بگیرید.

13

نکات مهم برای انتخاب بهترین پلتفرم تبدیل ارز دیجیتال به پول نقد

تا این قسمت از مقاله راه‌های تبدیل ارز دیجیتال تتر به دلار را به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم بیان کردیم. یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای انجام این کار مراجعه به یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال داخلی است که شما را با مشکلاتی مانند تحریم خدمات برای ایرانیان مواجه نکند. البته برای انتخاب بهترین پلتفرم تبدیل ارز دیجیتال به پول نیز باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا دچار ضرر و زیان نشوید:

  • بررسی اعتبار صرافی: برای بررسی اعتبار صرافی ارز دیجیتال می‌توانید تعداد کاربران، نظرات کاربران و سابقه فعالیت آن را در نظر بگیرید.
  • نقدینگی و حجم معاملات: بالا بودن حجم معاملات یک صرافی ارز دیجیتال به شما اطمینان می‌دهد که با سرعت بالاتری خرید و فروش ارزهای موردنظرتان انجام خواهد شد.
  • احراز هویت: وجود فرایند احراز هویت در یک سایت ارز دیجیتال برای جلوگیری از پولشویی و فساد مالی اهمیت فراوانی دارد.
  • کارمزد پایین: پایین بودن کارمزد انجام تراکنش در صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام انتخاب پلتفرم باید به آن توجه کنید.

در ادامه این مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال برای تبدیل تتر به پول نقد را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت به فعالیت‌های خرید و فروش خود در بازار ارز دیجیتال بپردازید.

مطمئن‌ترین روش تبدیل تتر به پول نقد با امکانات ویژه نوبیتکس

روش‌های متعددی برای تبدیل تتر به دلار کاغذی در جهان وجود دارد که متاسفانه همه آن‌ها در ایران قابل استفاده نیستند. اگر قصد انجام این کار را دارید، مطمئن‌ترین روش یعنی مراجعه به یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر، تبدیل تتر به تومان و سپس خرید دلار کاغذی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از کلاهبرداری حتما در انتخاب صرافی آنلاین ایرانی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نوبیتکس بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که قطعا نام آن بارها به گوشتان خورده است. کاربران متعدد، نقدینگی بالا و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های این صرافی معتبر است که امکان فروش تتر در سریع‌ترین زمان را برایتان فراهم می‌کند. برای استفاده از خدمات صرافی نوبیتکس وارد سایت این مجموعه به آدرس nobitex.ir شوید.

نظر شما