شناسهٔ خبر: 63405830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

قیمت دلار | افزایش قیمت دلار | کاهش قیمت دلار

افزایش ناگهانی قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز 20 آبان 1402

با ما همراه شوید با جدیدترین اخبار مربوط به قیمت دلار.در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۳۹۴ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۶۳۱ تومان رسید.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیرمستقیم بر بازار خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند.در ادامه قیمت دلار در بازار امروز را مشاهده می کنید.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۳۹۴ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۶۳۱ تومان رسید.

قیمت دلار در بازار تهران

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۱هزار و ۳۹۴ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۶۳۱ تومان اعلام شد.

عنوان قیمت

نرخ رسمی دلار ۴۲۰۰ تومان

دلار در صرافی ملی ۴۰۹۱۵ تومان

دلار در بازار متشکل ۴۱۳۹۴  تومان

قیمت دلار

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو ۴۴ هزار و ۱۶۰ تومان و یورو حواله ۴۰ هزار و ۱۴۵ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۲۷۱ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۴۶ تومان اعلام شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

نظر شما