شناسهٔ خبر: 63257805 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وزیر جهاد کشاورزی:

ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم و این مهم می‌تواند منجر به توسعه صنعت کشاورزی و ایجاد شغل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیک بخت پنج شنبه شب در مراسم افتتاح فاز یک گلخانه قبا سرخ بیجار اظهار داشت: در بدو ورود به شهرستان بیجار توانستیم بازدیدی از شرکت‌های تولیدی و گلخانه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: در بازدید از شهرک گلخانه‌ای و واحد تولیدی گلخانه‌ای صورت گرفته مشاهده شد کار بزرگی صورت گرفته و رویکرد ما توجه به صنعت گلخانه‌ای است.

نیک بخت افزود: در کل کشور نهضتی در حال شکل گیری و محصولات هم عمدتاً صادراتی است و بخشی هم به بازار داخل کشور می‌رود که محصولات خارج فصل هستند که موجب تعادل قیمت در بازار می‌شود.

وی گفت: هیج ممنوعیتی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای نداریم و این مهم موجب اشتغالزایی و توسعه صنعت و ارز اوری می‌شود.

وی ادامه داد: یک محدودیت‌های داریم که در مجلس و دولت در تلاش هستیم این محدودیت‌ها رفع شود.

وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت افزایش تولید اشاره کرد و بیان داشت: این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: معیشت و تولید باید در اولویت اول ما قرار گیرد و همه دستگاه‌ها باید همکاری داشته باشیم تا تولید کشاورزی و محصولات افزایش یافته و محدودیت‌ها کاهش پیدا کند.

نوبخت اضافه کرد: از اشتیاق مردم در بخش گلخانه‌ای خوشحالیم و این مهم مورد تقدیر است و باید مشکلات و موانعی موجود در این مسیر برداشته شود.

نظر شما