شناسهٔ خبر: 62887315 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه قشم:

مقاومت مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت

امام جمعه قشم گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های این هفته نماز جمعه قشم با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی باید هر لحظه منتظر حملات رزمندگان مقاومت باشد، افزود: امروز وظیفه همه ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تا شر اسرائیل برای همیشه از منطقه کوتاه شود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار اسرائیل با پخش اخبار جعلی و دروغ و با کمک دولتهای متخاصم، سعی بر جلب توجه جهانی و توجیه اقدامات جنایتکارانه خود در غزه دارد.
 
حجت الاسلام حاجبی تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین شده و در این اقدام وحشیانه شماری از کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند.
 
امام جمعه قشم با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر اسرائیل توسط رزمندگان حماس در عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی بزرگی متحمل شدند.
 
حاجبی با تأکید بر حمایت ملت‌های مسلمان و آزادیخواه از مردم فلسطین، تصریح کرد: صهیونیست باید بدانند که متجاوز به یک سرزمین هستند و باید هر لحظه منتظر حملات رزمندگان مقاومت باشند.
 
وی تاکید کرد: مقاومت مردم مظلوم فلسطین تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.
 
امام جمعه قشم به هفته پیوند اولیا و مربیان نیز اشاره و گفت: بچه ها امانت الهی و بالاترین ثروت ما هستند و باید آنها را اسلامی تربیت کنیم و بچه مسلمان تحویل دهیم.
 
حاجبی بیان داشت: در هر جامعه‌ای نیروی انسانی بهترین و مهمترین سرمایه است و اگر این نیرو به طور شایسته‌ای تربیت شود زمینه پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.
 
براساس این گزارش، اقشار مختلف مردم شهرستان قشم امروز بعد از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهایی با مضمون حمایت از مردم بی دفاع غزه، محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه ای آن و ضرورت اتحاد مسلمانان برای حمایت از فلسطینی‌ها بر آمادگی خود برای کمک به مردم فلسطین تأکید کردند.

انتهای پیام/
 

نظر شما