شناسهٔ خبر: 62056659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

لحظه به لحظه با انتقال بزرگ سال فوتبال ایران

امروز بدون شک روز رم است و هواداران جا لو روسی منتظر خبرهای مثبت و امیدوارکننده از باشگاهشان هستند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، در‌ پی انتقال سردار سردار آزمون به آ.اس رم، دو مدیر باشگاه، رایان فریدکین و تیاگو پینتو نیز در لندن حضور دارند تا قرارداد روملو لوکاکو، ستاره سابق اینتر، چلسی و منچستریونایتد را برای حضور قریب‌الوقوع وی در رم نهایی کنند. با این حال برنامه اصلی امروز باشگاه رم به استقبال از سردار آزمون اختصاص دارد که اولین نیروی تقویتی برای خط حمله این باشگاه به شمار می‌آید.

مهاجم ایرانی پنجشنبه شب به پایتخت رسیده و پس از روال کلاسیک ویزیت‌های پزشکی دیروز قراردادی را امضا کرده که او را برای فصل آینده عضو تیم رم می‌کند. او با قراردادی قرضی به آ.اس رم آمده اما در قراردادش امکان خرید ۱۲ میلیون یورویی وجود دارد و اگر او طبق پیش‌بینی‌های مثبت عمل کند، پیوندش با مورینیو محکم و طولانی مدت خواهد شد.

ورزش سه که از اولین دقایق انتشار اخبار مربوط به حضور آزمون در رم، خبرهای مربوط به این انتقاد هیجان‌انگیز را پوشش داده، همچنان با شما با پوشش لحظه به لحظه این خبر پیش خواهد رفت.

 پوشش زنده خبری

04 شهریور 1402 ساعت 13:14

هر انتقال بزرگی، یک فرصت مناسب برای اسپانسرهای باشگاهی محسوب می‌شود. پشت سر آزمون، مانیتوری است که حامیان مالی تیم رم را نشان می‌دهد؛ از کمپانی‌های بزرگ تویوتا و آدیداس تا سایر شرکت‌هایی که به صورت ریز و درشت با باشگاه بزرگ پایتخت ایتالیا همکار هستند. حق حامیان مالی همیشه باید در فوتبال در نظر گرفته شود.

04 شهریور 1402 ساعت 13:13

تصویر سردار در فتوشوت آ.اس رم با ژستی که از او انتظار داریم. او هنوز جوان و جویای نام و جالب و جذاب است.

04 شهریور 1402 ساعت 12:33

تنها دقایقی پس از انتشار خبر رسمی عقد قرارداد سردار آزمون با آ.اس رم، تعداد دنبال‌کنندگان این بازیکن در اینستاگرام صد هزار نفر افزایش یافت.

04 شهریور 1402 ساعت 12:25

باشگاه بایرلورکوزن بایرلورکوزن دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام خود از سردار آزمون تشکر و برای او در رم آرزوی موفقیت کرد.

04 شهریور 1402 ساعت 12:23

بر خلاف آنچه که از کامنت‌های توییتری به نظر می‌رسید، آزمون را در ایتالیا بسیار تحویل گرفته‌اند. این تصاویر در وب‌سایت رسمی باشگاه آ.اس رم منتشر شده و او را در آغوش هواداران سرسخت ایتالیایی نشان می‌دهد. "به رم خوش آمدی سردار"

04 شهریور 1402 ساعت 12:22

 

ایرانی‌های زیادی در ایتالیا زندگی می‌کنند. شاید حضور سردار در رم، تکانی به وضعیت فروش پیراهن شماره ۱۷ رم بدهد.

04 شهریور 1402 ساعت 12:18

تصویر سردار در تست پزشکی باشگاه رم؛ آاس رم جایی که سلامتی او را برای عقد قرارداد با یکی از مشهوترین اسامی فوتبال در اروپا قطعی کرد.

04 شهریور 1402 ساعت 12:17

سردار آزمون در روز نخستین حضورش در ایتالیا سری به موزه باشگاه رم زد و پیراهن مقدس رمی‌ها مربوط به فرانچسکو توتی را در دست گرفت. او پیراهن توتی را به تن خواهد کرد: شماره ۱۷.

04 شهریور 1402 ساعت 12:16

تیاگو پینتو: آزمون بازیکنی است که ما مدت‌ها در پی او بوده‌ایم و مهارت‌های فنی بی چون و چرای او برای ما یک انگیزه بزرگ در استخدامش بوده است. مطمئن هستم رختکن ما به او کمک می‌کند تا او سریع با تیم انس بگیرد و در ایتالیا بدرخشد.

04 شهریور 1402 ساعت 12:14

سردار آزمون: توصیف احساساتی که دارم، دشوار است. من در حال ورود به یکی از معتبرترین باشگاه‌های بین‌المللی دنیا هستم و اینکه بتوانم جامی را با پیراهن رم به دست بیاورم، برایم یک رویا است. آاس رم

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما