شناسهٔ خبر: 6116216 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

کوتاه از تلویزیون

بانی فیلم آنلاین:

صاحب‌خبر -

جيراني: به برنامه «هفت» برنمي‌گردم
فريدون جيراني گفت: هيچ رغبتي از سوي من و دست اندرکاران برنامه «هفت» براي بازگشت به اين برنامه وجود ندارد و قرار نيست اين برنامه روند رو به عقب داشته باشد.
اين کارگردان در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما درباره شايعات بوجود آمده درباره حضور وي به عنوان مجري در برنامه «هفت» گفت: از گوشه و کنار صحبت هايي درباره حضور من در اين برنامه شنيده مي شود که هيچ کدام صحت ندارد، من بعد از اينکه خداحافظي کردم، فکر بازگشت به اين برنامه را نداشتم و هيچ رغبتي از سوي من و عوامل اين برنامه براي بازگشت من به عنوان مجري در «هفت» وجود ندارد.
وي افزود: اگر برنامه «هفت» بخواهد پيشرفت کند، بايد حرکتي رو به جلو داشته باشد و از چهره هاي جديد ياري بگيرد و بازگشت من به آن به نوعي بازگشت به عقب و به معناي درجازدن و پس رفت برنامه است.
کارگردان سريال «مرگ تدريجي يک رويا» گفت: بعد از جدايي ام از برنامه هفت هيچ اظهارنظري درباره اين برنامه نکردم، حتي يکبار هم مهمان اين برنامه شدم تا کسي فکر نکند کدورتي بين من و عوامل اين برنامه است و اکنون ترجيح مي دهم اظهارنظر نکنم و منتظرم ببينم چه اتفاقاتي قرار است بيفتد.
جيراني تاکيد کرد: با قاطعيت مي گويم که هيچ صحبتي از سوي من و مسئولان «هفت» براي اجراي من در آن برنامه نشده است و با بازگشت اين برنامه به عقب مخالفم.
اين کارگران همچنين درباره آخرين وضعيت سريال اش گفت: تصويربرداري سريال «تعبير وارونه يک رويا» اواخر تير به پايان مي‌رسد.

مرگ 2 بازيگر در انفجار تروريستي کويت
در عمليات انتحاري شنبه گذشته کويت چند تن از مشاهير هنري اين کشور جان خود را از دست دادند.
به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه الوطن کويت، عبد‌الحميد ياسين الرفاعي، بازيگر کويتي نيز از جمله قربانيان حادثه تروريستي مسجد امام صادق در پايتخت کويت بود. همچنين در اين حادثه تروريستي احمد سلمان، بازيگر و کارگردان کويتي که سابقه ايفاي نقش در کارهاي کمدي و درام متعددي را دارد جان خود را از دست داد.

برآورد مالي «ايرانگرد 3»
تکليف آماري مجموعه مستند «ايرانگرد 3» به کارگرداني و تهيه‌کنندگي جواد قارايي مشخص مي‌شود.
فضل‌الله شريعت‌پناهي مدير گروه اجتماعي شبکه يک سيما به باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون برآورد مالي مجموعه مستند «ايرانگرد 3» صورت نگرفته و قرار است تا آخر اين هفته تکليف اين امر مشخص شود.جواد قارايي تهيه‌کننده و کارگردان مجموعه مستند «ايرانگرد» کارهاي مقدماتي از جمله تحقيقات اوليه اين پروژه را انجام دادند و زماني را براي حضور در مناطق مورد نظر براي تصوير‌برداري مشخص کردند.وي با اشاره به زمان پخش مستند «ايرانگرد 3» تصريح کرد: قرار است اين مستند در نوروز 96 پخش شود  و ما در تلاش هستيم توليد اين کار به زودي آغاز شود.
«ايرانگرد 2» که در ايام نوروز 94 روي آنتن رفت، با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و بعد از اين ايام 2 بار تکرار پخش داشت که در ارديبهشت‌ماه امسال بيشترين آمار بيننده را به خود اختصاص داد.

«گاهي به پشت سر نگاه کن»غافلگيرتان مي‌کند
نويسنده سريال ماه رمضان شبکه دو گفت: براي مخاطبان اين مجموعه در قسمت‌هاي آينده غافلگيري‌هاي زيادي داريم؛ ضمن اينکه در عين حال سعي کرديم تعليق‌ها به بهترين شکل ممکن انجام بگيرد تا مخاطب بيشتر جذب قصه شود.
محمد محمودسلطاني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد:‌ در کنار ملودرام‌ بودن داستان «گاهي به پشت سر نگاه کن» رگه‌هاي معمايي هم وجود دارد و همين باعث ايجاد تعليق در داستان مي‌شود. ساعت 23 زمان پخش سريال «گاهي به پشت سر نگاه کن» است و به دليل اينکه اذان مغرب ساعت 21 است، بنابراين تايم پخش اين مجموعه خيلي هم بد نيست ولي به طور کلي با اين ايده موافق هستم که بهتر است سريال‌هاي ماه رمضان تنها به دو سريال محدود شوند تا کمتر آسيب ببينند و بيشتر ديده شوند، به دليل اينکه شايد تماشاگر کشش ديدن چندين سريال را در فاصله زماني کوتاه نداشته باشد. نويسنده سريال ملودرام «گاهي به پشت سر نگاه کن» يادآور شد: تاکنون پنج - شش قسمت از سريال پخش شده است و آنچه که از اطرافيان به گوشم رسيده خدا را شکر مثبت بوده است و اين سريال اصلا بازخورد منفي نداشته است. او به سريال‌هاي در حال پخش شبکه‌هاي ديگر اشاره کرد و گفت: سريال‌ شبکه يک و سه را طي اين مدت ديده‌ام و تا اينجا «دردسرهاي عظيم» را بيشتر دوست داشتم. به نظرم مجموعه «پايتخت» نسبت به سال‌هاي پيش تا به حال در بخش جذابيت کمي افت داشته اما در هر صورت اميدوارم هر سه سريال رمضاني تماشاگرها را راضي کند.
 

نظر شما