شناسهٔ خبر: 6114845 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

چهره ها و خبر ها

صاحب‌خبر -
مسعود کيميايي

فيلم «سرب» به کارگرداني مسعود کيميايي امشب ساعت ۲۱:۳۰ در پرديس سينمايي چارسو روي پرده مي رود و پس از آن جلسه نقد و بررسي اين فيلم با حضور کيميايي برگزار مي شود. «سرب» محصول سال ۱۳۶۷ است و زنده ياد هادي اسلامي، فريماه فرجامي، امين تارخ و جمشيد مشايخي در اين فيلم ايفاي نقش کرده اند.

رويا تيموريان

مجموعه تلويزيوني «نفس گرم» محمدمهدي عسگر پور با بازي رويا تيموريان به نيمه راه تصويربرداري نزديک شد. اين سريال مضموني اجتماعي دارد و داستان آن روايتگر زندگي زني ميانسال و مومن به نام «مليحه» است. رويا تيموريان ،مرجانه گلچين، رحيم نوروزي، حامدکميلي، سيما تيرانداز، نيلوفرخوش خلق، محمود پاک نيت و رامين راستاد از بازيگران اصلي اين سريال هستند.

حميد رضا آذرنگ

حميدرضا آذرنگ تنديس زرين و ديپلم افتخار بهترين بازيگر مکمل مرد جشنواره فيلم  «کاميرا» درکشور ايتاليا را براي بازي در فيلم «بلوک ۹، خروجي ۲» به کارگرداني عليرضا اميني از آن خود کرد. اين فيلم همچنين در رقابت با 17 فيلم از کشورهاي مختلف از جمله؛ آمريکا، ايتاليا، بلژيک، آلمان، آلباني و چک جايزه بهترين فيلم را نيز دريافت کرد .

ژاله صامتي

ژاله صامتي که اين روزها فيلم "عصر يخبندان" را در اکران دارداز حضور خود به عنوان بازيگر در نمايش ˝پپروني براي ديکتاتور˝ به کارگرداني علي احمدي خبر داد. اين نمايش قرار است از ۱۲ مردادماه تا ۲۰ شهريورماه در سالن ناظرزاده کرماني تماشاخانه ايرانشهر روي صحنه برود. حضور محسن کيايي،خسرو احمدي و پژمان جمشيدي در اين نمايش قطعي شده است.

رضا رويگري

رضا رويگري با انتقاد از انتشار اخبار دروغ درباره هنرمندان گفت: نمي دانم چرا برخي اصرار به کشتنم در فضاي مجازي دارند. وي با ابراز گلايه از شايعات اخيري که درباره مرگ وي در فضاي مجازي منتشر شده گفت: حتما اين موضوع را از طريق پليس پيگيري خواهم کرد تا کساني راکه تفريح شان کشتن هنرمندان درفضاي مجازي است شناسايي کنند.

نظر شما