شناسهٔ خبر: 61111643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

هشدار به خوش تیپ های لیگ بیست و سه(عکس)

انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل بار دیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" رامین رضائیان تا یک قدمی پرسپولیس هم پیش رفت اما این اتفاقی بود که در فضای مجازی و در اثر انتشار یک فیک نیوز رخ داد چرا که رامین این فصل را هم با سپاهان خواهد بود تا بتواند رویاهای ناتمام خود و تیمش را درتکمیل کند. 

او اینروزها در اردوی ترکیه تیمش در حال انجام تمرینات پیش فصل است. به نظر می رسد این بخش از آماده سازی همان قسمت مورد علاقه رامین باشد چرا که او طی سالها حضورش در فوتبال نشان داده بسیار به تمرینات بدنی و ساختن یکی بدن آماده و البته فیت علاقمند است. 

رضاییان در حالی که تیمش در ترکیه تمرینات بدنسازی پیش فصل را انجام می دهد حسابی عضلاتش را ساخته و هربار مقابل لنز دوربین عکاس ها ژست می گیرد. او فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر وشاید به همین خاطر بود وقتی نامش به عنوان گزینه پرسپولیس مطرح شد کسی تعجب نکرد. چرا که جدایی او از پرسپولیس هم به خاطر مسایل فنی نبود و این شوکه کننده نبود که یحیی بخواهد باردیگر این مدافع راست را به خدمت بگیرد. 

با این وجود به نظر می رسد فعلا به رامین در سپاهان و اردوی ترکیه خوش می  گذرد. او اینروزها حسابی رنگ بدنش را برنزه کرده و عضله سازی کرده و آماده است تا لیگ بیست و سوم را همراه سپاهان و با هدف کسب رسیدن به قهرمانی آغاز کند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما