شناسهٔ خبر: 60838204 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

هلاکت ۴ صهیونیست در پی عملیات استشهادی در نزدیکی رام الله

در جریان یک عملیات استشهادی در نزدیکی رام الله ۴ صهیونیست به هلاکت رسیدند اما یکی از مجریان عملیات به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین عیلی در مجاورت رام الله ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

حال یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی به شهادت رسید. گفته می‌شود مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی در حد فاصل نابلس و رام الله دو فلسطینی بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده است. اما یکی از مجریان این عملیات از محل متواری شده است.

پایگاه خبری عبری زبان ۰۴۰۴ اعلام کرد که تمامی صهیونیست‌های کشته شده در عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک عیلی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفتند. ارتش رژیم صهیونیستی گفته که یک گروه نظامی سازماندهی شده عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی را اجرا کرده است.

حماس: پاسخ جنایات دشمن صهیونیستی در جنین و مسجدالاقصی خیلی زود داده شد

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پاسخ حمله جنایتکارانه روز گذشته دشمن صهیونیستی به جنین و تعرض شب گذشته اشغالگران به مسجد الاقصی خیلی زود با عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی داده شد.

قاسم تصریح کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که دشمن گمانش را هم نمی‌کند، به آن ضربه وارد می‌کنند.

وی اظهار داشت که خیزش و انتفاضه بزرگ و بی‌وقفه ملت فلسطین تا تحقق اهداف این ملت اعم از آزادی و استقلال ادامه خواهد داشت.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات قهرمانانه امروز در شهرک عیلی پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین است.

فلسطینیان در مساجد جنین و نوار غزه پس از عملیات قهرمانانه در شهرک عیلی و هلاکت ۴ صهیونیست شیرینی پخش کردند و تکبیر گفتند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما