شناسهٔ خبر: 60621328 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

لغو پروازهای ۸ شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی بلیت

19 دی: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی از ابطال مجوز پروازهای بیش از ۸ شرکت هواپیمایی به دلیل عدم لغو پروازهای چارتری در مسیرهای ممنوع خبر داد وگفت: محدودیت‌های پروازی این شرکت‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«حسن خوشخو» در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پایان مهلت سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها برای ممنوعیت فروش چارتری بلیت در ۶ مسیر پرتقاضا افزود: از روز گذشته تاکنون پروازهای بیش از ۸ شرکت هواپیمایی به دلیل عدم رعایت این بخشنامه در برخی مسیرها لغو شده است.

وی توضیح داد: ایرلاین‌هایی که مجوز پرواز آنها لغو می‌شود عمده تخلف آنها فروش بلیت خارج از نرخ مصوب بوده و هم اینکه به فروش چارتری در مسیرهای ممنوع ادامه داده‌اند. 

به گفته خوشخو ابطال مجوز پروازهای این شرکت‌های هواپیمایی تا اطلاع ثانوی و تا محرز شدن رعایت نرخنامه پروازی و لغو پروازهای چارتری ادامه خواهد داشت. 

پیش از این رییس سازمان هواپیمایی در گفت‌و گو با ایرنا اعلام کرده بود: در ابلاغیه سازمان وضعیت برخورد با شرکت‌های هواپیمایی که قراردادهای چارتری خود را لغو نکرده باشند، توضیح داده شده است و برخورد قانونی با تخلفات شرکت‌های هواپیمایی در حیطه اختیارات سازمان هواپیمایی است.

برچسب‌ها:

نظر شما