شناسهٔ خبر: 59875173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

روزنامه‌های اسپانیا: شکست بدون توجیه بارسلونا

شکست بارسلونا مقابل رای و وای کا نو برای روزنامه‌های اسپانیایی عجیب و بدون توجیه بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سی و یکمین هفته از مسابقات لالیگا در خانه رایووایکانو به میدان رفت و با نتیجه عجیب 2 بر یک شکست خورد.

بارسلونا در این بازی با گل‌های آلوارو ریورا و فران گارسیا عقب افتاده بود که گل دقیقه 83 روبرت لواندوفسکی تفاضل را به یک گل رساند.

شاگردان ژاوی هرناندز درحالیکه 11 امتیاز با رئال مادرید رده دومی فاصله دارند، شکست غیرقابل تصوری را برابر تیم نهم جدولی متحمل شدند.

عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

روزنامه اسپورت توصیفی برای نتیجه بارسلونا در خانه حریف بهتر از عنوان "بدون توجیه" پیدا نکرده و اینگونه به شکست آبی اناری پوشان واکنش نشان داد.

کارلوس آلکاراس، نابغه اسپانیایی دنیای تنیس که در هفته اخیر روی جلد مارکا رفته بود، در گفتگو با این روزنامه گفته "من از ژن برنده نادال الهام گرفته‌ام" و این عنوان برای اظهارات او انتخاب شده است.

روزنامه آ.س در خبری خوشحال کننده برای طرفداران رئال مادرید تایید کرده لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد به کهکشانی‌ها "چراغ سبز" نشان داده و مذاکرات این بازیکن با فلورنتینو پرز برای ادامه همکاری دنبال می‌شود.

نشریه موندو دپورتیوو هم برای شکست بارسا مقابل رایووایکانو تیتر زده:"گیر افتاده" که به نمایش ضعیف تیم ژاوی در این دیدار و موقعیت‌های گلزنی کمی که در این دیدار ایجاد کردند، اشاره دارد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما