شناسهٔ خبر: 5935746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

آیت الله تسخیری:

حفظ وحدت امت اسلام، راهكار اصلی در برابر اتحاد نامبارك جبهه استكبار است

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: جبهه استكبار و همه هم‌پیمانان آن برای شكاف عمیق در امت اسلامی بیش از همیشه دست به كار شده اند و علمای جهان اسلام وظیفه سنگینی در مقابله با این اتحاد نامبارك برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محمد علی تسخیری"، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، با اشاره به مشكلات كنونی جهان اسلام گفت: یكی از مهمترین مشكلات، غده سرطانی رژیم صهیونیستی است كه همه تلاش خود را برای ایجاد اختلاف در منطقه انجام می دهد.
 
وی افزود: جهان اسلام و مسلمانان اشتراكات فراوان و اساسی دارند؛ این اشتراكات موجب اقتدار و قدرت جهان اسلام است اما متاسفانه برخی جاهلان و مغرضان با حمایت دشمنان به این وحدت ضربه می زنند.
 
دبیركل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به پدیده تكفیری گری افزود: این مسئله ناشی از افراط گرایی است و جبهه استكبار با ایجاد و حمایت گروه های تكفیری همچون داعش در تلاش است تا وحدت امت اسلامی را درهم بشكند.
 
مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام افزود: امروز مسلمانان در وضعیت حساسی قرار دارند؛ جبهه استكبار و همه هم‌پیمانان آن برای ایجاد شكاف عمیق در امت اسلامی بیش از همیشه دست به كار شده اند و علمای جهان اسلام وظیفه سنگینی در مقابله با این اتحاد نامبارك برعهده دارند.
 
آیت الله تسخیری خاطرنشان کرد: وحدت امت اسلام و مقابله با تفرقه و مخصوصا مقابله همه فرق اسلامی با گروه های تكفیری راهكار اصلی حفظ اقتدار دنیای اسلام است و هرگونه كوتاهی صدمه های فراوانی به دنیای اسلام وارد می كند.
 

نظر شما