شناسهٔ خبر: 59312378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سردار رادان:

مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت حجاب از سوی مردم، ابراز امیدواری کرد: روزهای بهتری را البته با وضع قوانین و مقررات بازدارنده شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -
مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند
کد خبر: 603073
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۸ ۱۶:۳۰:۴۸

سردار احمدرضا رادان در پایان جلسه قرارگاه نوروزی استان مازندران با تاکید بر رعایت حجاب توسط مسافران گفت: مردم قطعا بدحجابی‌ها را برنمی‌تابند و انتظار ما از مسافران و اصناف رعایت این موضوع است.

به گزارش فارس، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت حجاب از سوی مردم، ابراز امیدواری کرد: روزهای بهتری را البته با وضع قوانین و مقررات بازدارنده شاهد باشیم.

سردار رادان جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و مالخرها را از مهمترین دغدغه پلیس و مردم برشمرد و با بیان این که پلیس در این دو حوزه کوتاه نخواهد آمد، گفت: تعداد زیادی از مالخرها دستگیر و اجناسی هم از آنان کشف شد که در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تعیین مالکیت به مالکان آنها تحویل شود.

سردار رادان از ادامه طرح پیشگیری و مقابله با سرقت در سال جدید خبر داد و بیان داشت: قطعا در سال جدید با همکاری استانداران طرح جمع آوری معتادان متجاهر و هم پیشگیری از سرقت ادامه خواهد داشت تا از دغدغه مردم در این حوزه ها کاسته شود.

 

نظر شما