شناسهٔ خبر: 5839029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شهرام محمودی اختلاف بین بازیکنان در تیم ملی را تکذیب کرد

شایعه بود،ناراحت مان کردند

خبر آنلاین / بولتن نیوز

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال می گوید:«بازی فردا مقابل آمریکا خیلی سخت است.»

صاحب‌خبر -

گروه ورزش؛پس از شکست مقابل آمریکا و لهستان،منتقدین،همان هایی که همیشه منتظر شکستی هستند تا دست به قلم شوند انتقاد عجیبی از ملی پوشان والیبال کردند.آنها جدا از انتقاد های همیشگی عنوان کردند که ملی پوشان با هم اختلاف دارند و همین اختلاف باعث شده تا آنها نتوانند آمریکا و لهستان را شکست دهند.شایعه بود،ناراحت مان کردند

به گزارش بولتن نیوز؛به همین دلیل و یک روز قبل از بازی برگشت و حساس با آمریکا با شهرام محمود پشت خط زن تیم ملی حرف زدیم که در زیر می خوانید:

پس از شکست های شما مقابل آمریکا و لهستان انتقادها هم شروع شد.اما این بار انتقادها متفاوت بود و...

بعداز چهار باخت انتقادات زيادي شد. درست است كه ما با حريفان فاصله داشتيم اما تيم ما تحت فشار است. حريفان بچه ها را خوب آناليز كردند. همين مساله نشان مي دهد آنها ايران را دست كم نمي گيرند. دقت آنها كار ما را خيلي خيلي سخت مي كند. هر چند ما هم مي جنگيم.شایعه بود،ناراحت مان کردند

خیلی ها شایعه کرده بودند که ملی پوشان با هم مشکل دارند.

من از این اتفاق خیلی دلگیر هستم. با باخت ها تنور شايعه ها هم داغ مي شود؛ بازيكنان عمدا بازي نمي كنند، آنها با هم اختلاف دارند و... در حالي كه نبايد اين حرفها باشد. بچه ها هم با هم و هم با كواچ ارتباط خوبي دارند. اين حرفها تنها بازيكنان را آزار مي دهد . چرا بايد بچه ها آبروي خودشان را با بازي بد ببرند؟

البته شکست دادن روسیه تا حدودی انتقاد ها را کاهش داد.

بعداز برد روسيه كم كم روحيه بچه ها برگشت. خدا را شكر از نظر روحيه شرايط ايده آلي داريم تا امتيازات خيلي خوبي از ٦بازي بگيريم. با برد روسيه كار بزرگي كرديم. البته از خودمان توقعي به جز برد نداشتيم. فراموش نكنيد ايران تيم دهم، يازدهم رنكينگ جهاني است روسيه دوم، سوم. شكست روسيه افتخار بزرگي است براي ما.

بازی با آمریکا چطور؟بازی رفت را به آنها باخته ایم.

بازي با آمريكا هميشه سخت بوده. چرا که اين تيم آن قدر ماشيني و حساب شده كار مي كند كه شرايط براي حريفانش راحت نيست. هرچند اين بار ما ميزبان هستيم و دلگرم به حمايت تماشاگران.آمريكايي ها هم جو سنگين بازي در آزادي با تماشاگران ايراني را تجربه نكرده اند. معمولا فشار تماشاگران در سالن ١٢ هزار نفري آزادي كارايي حريف را پايين مي آورد. اميدوارم بازي خوبي از آب درآيد.

شایعه بود،ناراحت مان کردندفکر می کنی ایران بتواند به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند؟

حالا همه صحبت از صعود تيم مي كنند. درست است كه ٦بازي در تهران شرايطي به مراتب بهتر از بازيهاي قبل است اما صعود با اينكه غير ممكن نيست، راحت هم نيست. چرا كه تيم هاي بزرگي به تهران مي آيند. اگر ما از آمريكا و لهستان امتياز كامل بگيريم آن وقت كارمان براي صعود راحت مي شود.


نظر شما