شناسهٔ خبر: 58193531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی:

هیات رئیسه دانشگاه فردوسی درباره وضعیت برگزاری امتحانات دقیق اطلاع رسانی کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به هیات رئیسه این دانشگاه خواستار اطلاع رسانی دقیق از وضعیت برگزاری امتحانات و سرکشی مدیران دانشگاه به خوابگاه‌ها شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به هیات رئیسه این دانشگاه خواستار اطلاع رسانی دقیق از وضعیت برگزاری امتحانات و سرکشی مدیران دانشگاه به خوابگاه‌ها شدند.

در این نامه آمده است:

به استحضار می‌رساند با توجه به بلاتکلیفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، علی‌الخصوص دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها پیرامون تغییرات اِعمالی در برگزاری امتحانات پایان ترم و اخبار ضدونقیض پیرامون وضعیت گرمایش خوابگاه‌ها، از شما دعوت به عمل می‌آید تا باتوجه به اهمیت موضوع، در اسرع وقت با سرکشی حضوری از مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به شایعات به‌وجود آمده پایان داده، با حضور در جمع دانشجویان از دغدغه‌های پیش آمده برای ایشان مطلع شوید. همچنین با اطلاع‌رسانی به‌موقع از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه، سعی بر پیگیری و رفع این دغدغه‌ها داشته باشید.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با توجه به شرایط نامساعد پیش آمده در مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی و ضعف اطلاع‌رسانی که انتظار واکنش مناسب‌تر در یک روز اخیر از مجموعه مدیریتی دانشگاه می‌رفت، تا به نتیجه رسیدن این موضوع خود را موظف به پیگیری این امر می‌داند.

نظر شما