شناسهٔ خبر: 57974447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی کنید؟

جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، گفت: تا وقتی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد اقتصاد کشور پا نمی گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: آقای رئیس جمهور سال تمام شد و از تسهیلات سیل زدگی، خشکسالی خبری نیست.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مطرح کرد: کشاورزان باغات پسته رفسنجان و انار همچنان منتظر تسهیلات هستند. بانک ها هم همکاری نمی کنند، نه امهال می کنند و نه تهدید و نه وام اشتغال زایی می دهند. امیدوارم در جلسه ای که آقای مصری قول داده اند این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی کنیم مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که دیکتاتوری و آقایی دلار را بشکنید؟ مگر از نخست وزیر هند و رئیس جمهور روسیه نخواستند که جلوی کار را بگیرید و دلار را از سبد اقتصاد حذف کنید. کمیسیون اقتصادی طرحی را ارائه دهد تا این مسئله دلار را از سبد اقتصاد حذف کنیم تا وقتی که دلار خط کش و معیار اقتصاد ما باشد همین آش و همین کاسه است و اقتصاد پا نمی گیرد.

جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد و خواهش می کنم برنامه ای برای جهش و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند چرا که باعث نگرانی می شود.

نظر شما