شناسهٔ خبر: 57917020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

احمد وحیدی، وزیر کشور:

رئیس جمهوری در میدان است و تلاش می‌‌کند

وزیر کشور گفت: رئیس جمهوری در میدان هستند و دارند تلاش می‌کنند و برخی از کارها نیاز به زمان دارد با وجود همین تحریم و توطئه‌ها در بسیاری از مسائل جلو هستیم.

صاحب‌خبر -
رئیس جمهوری در میدان است و تلاش می‌‌کند

احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط این استان تاکید کرد: سیستان و بلوچستان نیازمندی‌هایی دارد که ما وظیفه داریم به مردم این استان خدمت کنیم و رئیس جمهور در میدان هستند و دارند تلاش می‌کنند و برخی از کارها نیاز به زمان دارد با وجود همین تحریم و توطئه‌ها در بسیاری از مسائل جلو هستیم.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور گفت: در سیستان و بلوچستان مشکلاتی در زمینه آب داریم که تذکرات فراوانی به کشور همسایه و طالبان داده شده است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه پیگیر مسائل حقابه هستیم باید مسیرهای دیگر را هم برای برطرف کردن مشکل آب سیستان و بلوچستان دنبال کنیم.

وحیدی تصریح کرد: مقدمات انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان آغاز شده و در بحث حفر چاه‌های ژرف اقدامات خوبی انجام شده است و در حال خرید دکل برای حفر هستیم.

وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم که سرمایه گذاران را برای حضور در سیستان وبلوچستان تشویق کنیم چون این استان طرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

وزیر کشور گفت: سیستان وبلوچستان ظرفیت سرمایه گذاری دهها هزار میلیارد تومانی دارد. بویژه در بخش معادن که از ظرفیت‌های معدنی بسیار خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان امنیت دارد و باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در این استان پهناور ایجاد کنیم.

 

نظر شما