شناسهٔ خبر: 57825832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه بندرگز:

فتنه اخیر فرصت پیشرفت ایران اسلامی را هدف گرفته بود

امام جمعه بندرگز، گفت: فتنه و حوادث اخیر در حقیقت فرصت پیشرفت و اقتدار اقتصادی ایران را هدف گرفته بود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در نماز جمعه امروز مصلای بندرگز، اظهار کرد: متاسفانه برخی از اهالی رسانه و سیاست با شعارهای واهی در جنگ علیه معیشت مردم و به چالش کشاندن آن با اتاق جنگ دشمن همکاری کردند.

به گفته وی؛ جرم متهمان اغتشاشات، فقط شرارت، جنایت، راهبندان و ارعاب مردم نبوده، صحنه گردان ‌های سیاسی و رسانه ای ماجرا، متهم به نقش آفرینی در نقشه جنگ اقتصادی دشمن هستند.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی از مسیر تحریم ها نتوانست موفق شود و اذعان به شکست فاحش حداکثری کرد، تصریح کرد: آنها نگران بودند که ایران ظرف چند سال بتواند به مدار شتابان پیشرفت بر گردد، همچنان که دولت توانست در همین یک سال، به طور نسبی بر برخی چالش ها غلبه کند.

وی افزود: خسارت‌ هایی که اغتشاشگران ظرف چند ماه گذشته به اموال عمومی زدند بالغ بر 1700 میلیارد تومان برآورد شد.

به گفته وی؛ خسارت وارده در قالب تحمیل تعطیلی و رکورد، تضعیف بنیه اقتصاد ‌کشور، افزایش ریسک اقتصادی و تضعیف ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی، بسیار بیشتر از میزان اموال عمومی است.

حجت الاسلام حسینی، ولایت مداری را شاخص ترین آموزه زندگی حضرت زهرا (علیهاالسلام) دانست و گفت: ایشان بهترین الگو در دفاع از ولایت، امامت و دغدغه داشتن برای ولی و امام، در تمام عالم هستی است.

وی ادامه داد: در واقع حضرت زهرا سلام الله علیها تجلی 8 مقامی هستند که منتظران هر صبح در دعای عهد طلب می‌ کنند.

انتهای پیام/
 

نظر شما