شناسهٔ خبر: 57711115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 ؛ فینال جام جهانی قطر 2022

صاحب‌خبر -

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین و مهمترین بازی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه به ترتیب نایب‌قهرمان جام جهانی 2014 و قهرمان جام جهانی 2018، امروز در مهمترین بازی فوتبالی سال و در فینال جام جهانی قطر از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. قضاوت بازی فینال، به تیم داوری کشور لهستان و داور سرشناس آن سیمون مارسینیاک رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401

شاید در آغاز جام همه انتظار داشتند فرانسه به سرنوشت سه قهرمان سابق جام دچار شود و آرژانتین هم با باخت برابر عربستان یک تیم بدشانس به نظر می‌رسید! اما در ادامه همه چیز عوض شد. فرانسه نشان داد تجربه خوبی دارد و نمی‌خواهد ایتالیای 2010، اسپانیای 2014 یا آلمان 2018 باشد!

آن‌ها بعد از دو برد برابر استرالیا و دانمارک، در بازی سوم گروهی برابر تونس با تیم دوم خود شکست خوردند که تغییری در صدرنشینی‌شان ایجاد نکرد. فرانسه در یک هشتم نهایی، لهستان را شکست داد. سپس و در یک چهارم موفق شد انگلیس پرستاره و قدرتمند را از پیش رو بردارد. در بازی نیمه‌نهایی، فرانسوی‌ها مراکش، شگفتی‌ساز آفریقایی جام را حذف کردند و به فینال رسیدند.

آرژانتین هم با مسی در ادامه آنقدر فرم خوبی گرفت که کمتر می‌شد به آن نقد کرد. مسی و یارانش بعد از شکست اول در برابر عربستان، دو بازی بعدی برابر لهستان و مکزیک را پیروز شدند و صدرنشین به مرحله بعد رفتند. در این مرحله آرژانتین در یک بازی نزدیک و با نتیجه 2 بر 1 از سد استرالیا گذشت. آلبی‌سلسته در یک چهارم و در یک بازی جنجالی در ضربات پنالتی موفق شد هلند را حذف کند. سپس و در نیمه‌نهایی آرژانتین بهترین نمایش خود را برابر کرواسی قدرتمند نشان داد و با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.

گفتنی است کرواسی روز گذشته در بازی رده بندی با نتیجه 2 بر 1 مراکش را شکست داد و سوم شد. دو تیم پیش از این در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 به مصاف هم رفته بودند که در یک بازی پرگل و تماشایی به قضاوت علیرضا فغانی، فرانسه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما