شناسهٔ خبر: 57578038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تمام قربانیان جام جهانی / کی روش در کنار برکنار شده‌ها قرار می‌گیرد؟

پس از برزیل و هلند از جام جهانی و کناره گیری تیته و فن خال، تعداد مربیانی که در این رقابت‌ها از سمت خود جدا شدند افزایش یافت، اما سرمربی ایران همچنان سرجایش هست!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از شب گذشته وارد مرحله یک چهارم نهایی شد و تیم‌های کرواسی و آرژانتین به ترتیب با غلبه بر برزیل و هلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

با حذف برزیل و هلند، سرمربیان این کشور‌ها هم از سمت خود استعفا کردند تا لیست مربیانی که بعد از ناکامی در جام جهانی جایگاهشان را ترک کردند، به روز رسانی بشود.

 روزنامه مارکا نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران را هم در لیست مربیانی آورد که با حذف از جام جهانی، سمت خود را ترک کرده است. این در حالی است که کی روش بعد از ناکامی با تیم ملی فوتبال ایران حتی عذرخواهی هم نکرد و بدون این که استعفا بدهد راهی کشورش شد.


طبق اعلام این روزنامه، لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا، تیته سرمربی برزیل، فن خال سرمربی هلند، مارتینو سرمربی مکزیک، پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی، کارلوس کی روش سرمربی ایران، مارتینز سرمربی بلژیک و اتو آدو سرمربی غنا از مربیان برکنار شده و یا مستعفی در جام جهانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما