شناسهٔ خبر: 57561640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

می‌روم اما نه طوری که بگویند ترسید و در رفت/ کی‌روش: ترسوها را از تیم ملی کنار گذاشتم

جلد روزنامه خبرورزشی شنبه ۱۸ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

صاحب‌خبر -

می‌روم اما نه طوری که بگویند ترسید و در رفت
علی کفاشیان رئیس سال‌های دور فدراسیون فوتبال که به مرد همیشه‌خندان فوتبال و ورزش شهرت داشت، در یک گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی نکات جالبی را اشاره کرد. کفاشیان گفته بود زمانی از فدراسیون می‌روم که نگویند کفاشیان ترسید و در رفت. وقتی می‌روم که بعد از من نفر بعدی مشکلاتی در فدراسیون مثل من نداشته باشد. در واقع اعتقاد دارم بعد از رفتن من تنها راه بی‌خطر آمادن آیت‌اللهی به فدراسیون فوتبال است.

حجازی: هر روز حداقل ۱۷۰ پیامک به موبایل ناصرخان می‌فرستند
در سال ۹۱ کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک مراسم خانواده حجازی اسطوره استقلال را دعوت کرد. در این مراسم همسر زنده‌یاد حجازی و فرزندش آتیلا رفته بودند. بعد از این مراسم آتیلا حجازی و همسر زنده‌یاد ناصر حجازی مهمان روزنامه خبرورزشی شدند. در این مصاحبه خانواده حجازی اعلام کردند که می‌خواهند کت و شلوار زنده‌یاد را در طی مراسمی بفروشند و پول آن را به خیریه اهدا کنند. آتیلا در ادامه  گفته بود ما هنوز موبایل ناصرخان را خاموش نکرده‌ایم و علاوه بر این‌که دوستان زیادی زنگ می‌زنند، هر روز حدود ۱۷۰ پیامک ارسال می‌شود که در نوع خود جالب است. اما نکته جالب‌تر حضور آتیلا حجازی در مراسم ختم مادر امیر قلعه‌نویی بود. آتیلا در این مورد عنوان کرد: قلعه‌نویی یکی از چهره‌های استقلال است و برای حرمت پیراهن استقلال در مراسم ختم مادر ایشان شرکت کردم و امیر قلعه‌نویی به من گفت قدر مادرت را بدان.

کی‌روش: ترسوها را از تیم ملی کنار گذاشتم
کارلوس کی‌روش نیز یکی دیگر از تیتر های روزنامه خبرورزشی بود. سرمربی وقت تیم ملی در خصوص ایجاد تغییرات در ترکیب این تیم گفته بود: من بهتر از همه می‌دانم در تیم ملی چه می‌گذرد و چه کسانی شایسته پوشیدن پیراهن تیم هستند، یا این‌که چه کسانی لیاقت دارند در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرند. به همین دلیل من درباره چیزهای دورریختنی حرف نمی‌زنم و تنها کاری که کردم این بود که ترسوها را از تیم ملی کنار گذاشتم.

نظر شما