شناسهٔ خبر: 57444285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

وزیر اقتصاد:

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت

سیستان- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، احسان خاندوزی در حاشیه سفر به زابل اظهار داشت: در مورد رابطه با استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، اقدام لازم به عمل آمد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

خاندوزی افزود: در رابطه با رفع تعهد ارزی پیله وران نیز اقدام لازم صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی هایی که تنگنای جدی برای کشاورزان و دامداران داشته پیگیری بانک کشاورزی برای اخذ معوقات تا پایان سال متوقف خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به تصویب منطقه آزاد سیستان از سوی دولت هر زمان طرح تفصیلی و جامع آن آماده شود، دبیر خانه مناطق آزاد موظف به تحقق آن خواهند بود.

خاندوزی افزود:تلاش میکنیم تا مجموع درآمد های گمرکی در خود منطقه صرف شود و سعی می شود این امر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیزتصویب شود.

نظر شما