شناسهٔ خبر: 57125063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط جهادگران جامعه پزشکی استان بوشهر

سپاه نیوز: خدمات بهداشتی درمانی توسط جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، کانون بسیج جامعه پزشکی جابر بن حیان، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در روستای فاریاب دشتستان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ خدمات بهداشتی درمانی رایگان توسط جهادگران سلامت بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، کانون بسیج جامعه پزشکی جابر بن حیان، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با دعوت و پیگیری گروه جهادی بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی بخش بوشکان انجام شد.

این خدمات پزشکی رایگان با حضور پزشکان جهادی متخصص و متعهد اعم از: پزشک ارتوپد، پزشک داخلی، پزشک زنان و زایمان، پزشک اطفال، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و مشاوره سلامت و روان انجام شد همچنین خدمات دندانپزشکی و داروخانه نیز در روستای فاریاب و در محل مدرسه ابوذر غفاری نیز صورت گرفت.
برگزاری این دوره از خدمات پزشکی رایگان در سال‌های اخیر و برای چندین بار متوالی در سال جاری با درخواست و پیگیری از طرف مسئول گروه جهادی بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی بخش بوشکان و جناب سروان محمد جواد کهزادی فرماندهی محترم حوزه مقاومت بسیج هجرت طی مراتب اداری از این گروه پزشکی به منطقه بوشکان دعوت به عمل آمده است.

برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم فاریاب دشتستان جلسات هماهنگی با دهیاران و شورای اسلامی جهت پشتیبانی مالی مراکز درمانی بخش برای تهیه تجهیزات پزشکی و جلسه‌ای نیز با نمایندگی آموزش و پرورش بخش بوشکان جهت هماهنگی استقرار در مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران جهت نام نویسی و برپایی درمانگاه‌های تخصصی رایگان در هر روستا به انجام این خدمات پزشکی اقدام گردید تا به بهترین نحو این خدمات رایگان برای مردم کم بضاعت انجام گیرد.

در این دوره از خدمات پزشکی جهادی هر پزشک به طور متوسط بیش از ۷۰ نفر را ویزیت کرد که در قسمت کلینیک سیار دندانپزشکی بالای ۱۰۰ نفر مراجعه کننده داشتند . همچنین با تشخیص پزشک متخصص چندین بیمار که نیاز به مداوای بیشتر و بستری داشتند، به بیمارستان ارجاع داده شدند.
انتهای پیام/

نظر شما