شناسهٔ خبر: 57068551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده بسکتبال ایران و چین 20 آبان 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده بسکتبال ایران و چین 20 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز از ساعت 17:00 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی بسکتبال ایران امروز از ساعت 17:00 و در آغازین دیدار خود در پنجره پنحم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، در سالن آزادی تهران میزبان چین است. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و چین امروز 20 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بسکتبال ایران چین 20 آبان 1401

پخش زنده بسکتبال ایران و چین 20 آبان 1401

پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی در حالی از امروز پنجشنبه آغاز می‌شود که تیم ملی کشورمان فردا جمعه در تهران و سالن آزادی میزبان چین است. دو تیم مدعی قاره کهن که سال‌های گذشته بارها در مسابقات آسیایی مقابل هم قرار گرفته و شناخت خوبی از سبک بازی یکدیگر دارند.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هرکدام از آنها به جایگاه بهتر در گروه و صعود به جام جهانی هستند. چینی‌ها در حال حاضر از 8 مسابقه برگزار کرده 6 برد و ایران 5 برد دارد و به همین دلیل پیروزی در بازی فردا می‌تواند شرایط شاگردان سعید ارمغانی را بهتر کند.

چینی‌ها اهمیت این بازی را به خوبی می‌دانند و به همین دلیل با قویترین ترکیب خود به تهران آمده‌اند. در مقابل نیز ایران همه بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد و حامد حدادی هم با توجه به صحبت‌های سرمربی و نزدیکان تیم ملی بسیار با انگیزه و سرحال در تمرینات حاضر شده است. پخش زنده بسکتبال ایران چین 20 آبان 1401 را از لینک ابتدای مطلب تماشا کنید.

انتهای پیام

نظر شما