شناسهٔ خبر: 56504235 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پدر مهسا امینی به سردار اشتری چه گفت؟

فرمانده کل نیروی انتظامی درباره گفتگویش با پدر مهسا امینی گفت: وقتی که من اظهار ناراحتی و معذرت خواهی کردم گفتن چرا شما،آانهایی که این کار را کردند باید شرمنده باشند. خواست ما پیگیری واقعیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب،  فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در برنامه صف اول درباره ماجرای مهسا امینی گفت: در گفتگو با پدر مهسا امینی در زمان کمای مهسا امینی ایشان گله مندی خود را گفتند. تشکر می‌کنم از روحیه خوب پدر خانم مهسا امینی و برخورد منطقی که کردند. گفتم که به جهت آرامش شما می‌گویم تا این لحظه که پیگیری کردم مطئنم هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفتم.

مهمترین اظهارات سردار اشتری درباره ماجرای مهسا امینی به شرح زیر است:

 

*با اینکه تصمیم داشتم چند روز در مرزهای زمینی با عراق بمانم اما با شنیدن این خبر برگشتم. موضوع را شخصا در تهران پیگیری کردم.

*در گفتگو با پدر مهسا امینی در زمان کمای مهسا امینی ایشان گله مندی خود را گفتند. تشکر میکنم از روحیه خوب پدر خانم امینی و برخورد منطقی که کردند. گفتم که به جهت آرامش شما می‌گویم تا این لحظه که پیگیری کردم مطئنم هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفتم.

 *گفتند ما پزشکی داریم که می خواهیم او بیاید گفتیم که ما آن پزشک می آوریم حتی می توانیم او را جابه جا کنیم.

*وقتی که من اظهار ناراحتی و معذرت خواهی کردم گفتن چرا شما،آانهایی که این کار را کردند باید شرمنده باشند. خواست ما پیگیری واقعیت است.

*گوشی را به یکی دیگر از بستگان دادند که نگرانیش بیشتر بود و سکوت کردم که هرچه میخواهد بگوید تا تخلیه شود . بعد از حرفهای ایشان اظهار ناراحتی کردم و گفتم مراقب پدر و مادر او باشید و شماره خودم را به او دادم و در انتها اظهار لطف کردند.

نظر شما