شناسهٔ خبر: 56476539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401

صاحب‌خبر -

پخش زنده اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

اتلتیکو مادرید امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران میهمان کلاب بروژ است. برای تماشای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401

پخش زنده اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که بر خلاف انتظارات و تحلیل‌های اولیه، کلاب بروژ با 6 امتیاز صدرنشین جدول گروه است و بایر لورکوزن و اتلتیکو با 3 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. پورتو نیز  به عنوان قهرمان پرتغال بدون امتیاز در رده آخر جدول جای گرفته است.

کلاب بروژ در دو بازی اول خود لژیونرهای ایرانی را ناامید کرده و بعد از پیروزی یک گله برابر لورکوزن در بازی اول، در بازی دوم پورتو را با 4 گل در هم کوبید. اتلتیکو مادرید اما بعد از پیروزی در بازی اول برابر پورتو، در بازی دوم برابر لورکوزن شکست خورد تا سه امتیازی باقی بماند.

دو تیم پیش از این نیز دو بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن یک تساوی بدون گل و یک برتری برای اتلتیکو بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی اتلتیکو مادرید و کلاب بروژ 12 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

نظر شما