شناسهٔ خبر: 55653857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازی در اهواز؟ هرگز، این ظلم به مردم شهرماست

جواب قاطع مهاجری به سلب میزبانی مسجدسلیمان

سرمربی نفت MIS تأکید کرد که این تیم از حق میزبانی خود کوتاه نیامده و بازی های آنها باید در مسجدسلیمان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان به شدت نسبت به تغییر میزبانی این تیم به دلیل برخی مشکلات سخت افزاری اعتراض کرد. او می گوید به مانند سایر تیم های لیگ برتری، باید بازی های نفت MIS نیز در شهر مسجدسلیمان برگزار شود.

او پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزش سه بود که شرح صحبت های مهاجری را در زیر می خوانیم:

* چرا اکنون یادشان افتاد مسجدسلیمان تیم دارد؟
پس از اینکه با شایستگی برابر مس کرمان به پیروزی رسیدیم، متأسفانه یک سری از دوستان سعی کردند این پیروزی را کمرنگ کنند. همه جا اشکال هست، حتی در ورزشگاه آزادی هم برخی مشکلات وجود دارد. برای من سوال پیش آمده چرا همه الان به یادشان افتاده که مسجدسلیمان تیم دارد؟ این تیم شش، هفت سال است که در لیگ برتر کار می‌کند.

* هر بلایی که دلشان می خواهد بر سر این شهر می آورند
به نظر من باید زمانی که این تیم به لیگ برتر صعود کرد، یا باید به این تیم اجازه (میزبانی) نمی دادیم و حالا که این اجازه داده شده، باید سال به سال وضعیت را رصد می کردیم. متأسفانه این شهر فشار سیاسی ندارد و هر بلایی که دلشان می خواهد سر این تیم می‌آورند.

* نباید نفت را از میزبانی محروم کنیم
مردم این شهر به اندازه کافی مظلوم هستند و شرایط رفاه جامعه به لحاظ امکانات سخت افزاری نیز جزو شهرهای محروم محسوب می شود. تنها دلخوشی آنها فوتبال است. بله من می گویم فشار بیاوریم نه اینکه نفت را از میزبانی محروم کنیم. هرچند که میزبانی ما رنگ و بویی ندارد. سال قبل و از زمانیکه من هدایت نفت را پذیرفتم، در سه بازی که میزبان بودیم، تنها در یک مسابقه تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا کردند. امسال نیز هفته اول را بدون تماشاگر کردند.

* بازی در شهر دیگر، ظلم به مردم مسجدسلیمان است
اگر بنا است اتفاقی بیفتد بیاییم بنشینیم و صحبت کنیم نه اینکه مردم شهری که با حداقل ها کار می کنند و دلخوشی‌شان به این تیم است، آنها را از دیدن یک مسابقه فوتبال محروم کنیم. ما به اندازه کافی مشکلات داریم و اگر بخواهیم این اتفاق هم بیفتد شکل خوبی برای جامعه فوتبالمان ندارد. اینکه می گویید در شهر دیگر بازی کنیم، به نظر من این ظلمی است که به مردم مسجدسلیمان می شود.

* با پاک کردن صورت مسئله، به جایی نمی رسیم
بله من هم قبول دارم که مسجدسلیمان به لحاظ سخت افزار مشکل دارد. بحث زمین تمرین، هتل و اسکان وجود دارد که با مسئولان صحبت کردیم و آنها قول دادند مشکلات حل شود ولی اگر بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم به هیچ عنوان کار درستی نیست و به هیچ جا نمی رسیم.

* قطع پروژکتور مسئله مهمی نبود
شما فیلم این بازی را ببینید. برای چهار پروژکتور اصلی مشکلی پیش نمی آید، دو پروژکتور که جلوی جایگاه بوده، نور آنها برای لحظاتی قطع شده است. حالا در هر جایی ممکن است این اتفاق رخ دهد. نکته جالب اینکه در آن لحظه قطع برق پروژکتور، ما صاحب توپ بودیم. وقتی برق می رود، تیمی که صاحب توپ است به مشکل خورد و نه تیمی که توپ را در اختیار ندارد. آن اتفاق هم چند ثانیه رخ داد که در نهایت این مشکل حل شد. این مسئله آنقدر مهم نبود که در دید بازیکنان تاثیر بگذارد. در آن لحظه به توپ ضربه زده شده و همه چیز به راحتی قابل مشاهده است. اینکه این هجمه ها را به ما وارد کنند شکل خوبی ندارد.

* نباید از شهر 120 هزار نفری توقع امکانات شهر چند میلیونی داشت
از طرف دیگر از مسئولین شهر مسجدسلیمان می خواهم به صورت جدی ورود کنند. مردم این شهر نیازمند توجه بیشتری هستند.  یک جمله کلیدی هست که همیشه تکرار می کنیم مسجدسلیمان شهر اولین ها بوده و نباید اکنون این مشکل را داشته باشد. درباره مشکلات زمین تمرین خوابگاه و غیره به تیمهای مقابل حق می‌دهم ولی باید یک سری مسائل را نسبت به آن شهر لحاظ کنیم. ما یک شهر کوچک هستیم که نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر جمعیت داریم. نمی شود از یک شهر ۱۲۰ هزار نفری انتظار امکانات یک شهر چند میلیون نفری را داشت.

* میزبانی در اهواز؟ به هیچ وجه!
وی درباره اینکه آیا نفت مسجدسلیمان از این به بعد بازی هایش را در اهواز برگزار می کند گفت: به هیچ وجه چنین چیزی نیست ما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که در شهر خودمان بازی کنیم. ما باید از حق میزبانی مان استفاده کنیم. چرا تیم‌های دیگر از امکانات میزبانی خود استفاده می کنند؟ من نمی خواهم به کمبود امکانات اشاره کنم ولی شرایط میزبانی در کسب نتیجه تاثیر گذار است.

* چرا مردم را از تماشای فوتبال محروم کنیم؟
اکنون نساجی ۲ سال است که از حق میزبانی محروم است. درست است که تماشاگران تیم را رها نکردند و بعضی وقت ها برای تماشای بازی های نساجی در تهران به ورزشگاه می‌آیند ولی قطعاً جو ورزشگاه وطنی دوسال است تکرار نشده و این خوب نیست. مردم دوست دارند که بازی ها را از نزدیک ببینند. چرا ما آنها را از دیدن مسابقات فوتبال محروم بکنیم؟

* خوابگاه ما در حد هتل پنج ستاره نیست
اشکالاتی وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم. درباره فرودگاه نیز قول دادند تا مهرماه آماده شود و سپس هتل و برخی مسائل سخت افزاری وجود دارد. خود من با تیم های دیگر به آن خوابگاه آمده ام. خوابگاه ما در حد هتل پنج ستاره نیست و این را قبول دارم اما اساتید دانشگاه از آن استفاده می کنند که باید این ها را لحاظ کنیم.

نظر شما