شناسهٔ خبر: 55594280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ذوب آهن – پرسپولیس | در انتظار رونمایی از پرسپولیس کهکشانی زمان و لینک پخش زنده بازی ذوب آهن – پرسپولیس

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش شفقنا ورزشی، در یکی از حساس ترین بازی هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در اصفهان با ذوب آهن دیدار می کند. پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل گذشته متحول شده و در این بازی شاهد بازیکنان جدید در ترکیب تیم خواهیم بود.

پرسپولیس نقل و انتقالات را طوفانی شروع کرد و تقریبا تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کرد. مسئولا باشگاه در آخرین روزها مهاجم هلندی را جذب کردند تا دغدغه های یحیی در خط حمله هم برطرف شود.

بیرانوند انتخاب اول یحیی

پرسپولیس در فصل قبل در چارچوب دروازه مشکل داشت و با جذب احمد گوهری هم این ضعف همچنان ادامه داشت. پرسپولیس در این فصل بیرانوند را جذب کرد و قطعا انتخاب اول یحیی هم این دروازه بان ملی پوش خواهد بود. بیرانوند در اولین بازی فصل در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت.

پورعلی گنجی رهبر خط دفاعی

یکی از خریدهای موفق پرسپولیس بدون شک پورعلی گنجی بود. او جایگزین سیدجلال شده است و در بازی امروز در کنار گولسیانی به عنوان رهبر خط دفاعی بازی خواهد کرد. پورعلی گنجی مصدومیت طولانی داشت و این اولین بازی رسمی او بعد از مدتها دوری از مسابقات است.

خط میانی نقطه قوت پرسپولیس

پرسپولیس در این فصل ۲ بازیکن خوب را برای این نقطه از زمین جذب کرد. سروش رفیعی برای چندمین بار به باشگاه محبوب خود بازگشت و در کنار او سعید صادقی بهترین پاسور لیگ قرار خواهد گرفت. با توجه به آمادگی بالای این ۲ بازیکن انتظار می رود خط میانی پرسپولیس عامل اصلی برتری تیم مقابل ذوب آهن باشد.

خط حمله فعلا بدون تغییر

پرسپولیس در فصل قبل بعد از مصدومیت آل کثیر از نداشتن یک مهاجم گلزن و تمام عیار ضربه بزرگی دید. هیچ کدام از مهاجمان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و پرسپولیس به ناچار با این بازیکنان فصل را تمام کرد. یحیی که در این مدت از نداشتن مهاجم ناراضی بود با جذب مهاجم هلندی تا حدودی در این خط خیالش راحت خواهد شد. اما مسلما این مهاجم نمی تواند در بازی امروز سرخپوشان را همراهی کند. به احتمال زیاد یحیی با توجه به مصدومیت پاکدل و غیبت تمیروف از زوج عالیشاه و عبدی در بازی امروز استفاده خواهد کرد.

آمار تقابل پرسپولیس و ذوب آهن

تعداد تقابل:۶۹ دیدار،۳۲ برد پرسپولیس،۱۴ برد ذوب آهن و ۲۳ تساوی

تعداد تقابل در لیگ برتر:۴۱ دیدار،۱۶ برد پرسپولیس،۱۲ برد ذوب آهن و ۱۳ تساوی

اولین دیدار:۳ بر صفر برای پرسپولیس سال ۱۳۵۲

تعداد گل ها در لیگ برتر:پرسپولیس ۶۰ گل و ذوب آهن ۴۸ گل

بهترین برد:ذوب آهن دوره ۵ لیگ نتیجه ۳ بر صفر و پرسپولیس دوره ۱۷ لیگ با نتیجه ۴ بر صفر

بهترین گلزنان:خلعتبری ۷گل،رجب زاده ۶ گل و سهراب انتظاری ۵ گل

دیرترین گل:رضا شکاری در دقیقه ۹۳

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

زمان و لینک پخش زنده بازی ذوب آهن – پرسپولیس

نظر شما