شناسهٔ خبر: 54761664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رضایی در گفتگو با دانشجو:

وزارت صمت در برابر عرضه خودرو در بورس کالا مقاومت نکند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: : بنظر می‌رسد که اگر خودرو وارد بازار بورس شود، می‌تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند و وزارت صمت نیز نباید در این زمینه مقاومت کند.

صاحب‌خبر -

علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره اهمیت عرضه خودرو در بورس کالا اظهارکرد: متاسفانه هنوز موضوع واردات خودرو تعیین تکلیف نشده است و مشخص نیست که قرار است چه نوع خودرویی و با چه قیمتی وارد کشور شود.

وی افزود: بنظر می‌رسد که اگر خودرو وارد بازار بورس شود، می‌تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند و وزارت صمت نیز نباید در این زمینه مقاومت کند. عرضه خودرو در بورس کالا در وهله موجب کسر و واقعی شدن قیمت خودرو خواهد شد و تکلیف مردم در این زمینه روشن می‌شود.

رضایی تاکید کرد: اگر قیمت خودروهای داخلی و خارجی به درستی مشخص شود، قطعا مردم به راحتی می‌توانند تصمیم گیری کنند. به همین دلیل عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند در حوزه واقعی شدن قیمت خودرو تاثیر قابل توجهی داشته باشد چرا که قیمت خودرو به صورت دستوری کاهش پیدا نمی‌کند و باید برنامه ریزی درستی در این زمینه انجام شود.

نظر شما