شناسهٔ خبر: 54222784 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کاظمی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع)

بیماری دانشجویان دانشگاه امام صادق ناشی از گسترش یک ویروس است/ مسمومیت غذایی در کار نیست

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) بیماری دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه را ناشی از گسترش یک ویروس اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد صادق کاظمی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) در مورد جزئیات مسمومیت دانشجویان خوابگاه این دانشگاه گفت: شب گذشته از ساعت یک بامداد به بعد گزارش هایی از خوابگاه واحد برادران داشتیم مبنی براینکه عارضه های گوارشی برای دانشجویان پیش آمده است. ابتدا دانشجوها به درمانگاه ها و اورژانس‌های اطراف دانشگاه مراجعه کردند و ویزیت شدند، اما چون تعداد افراد گسترده شد، از اورژانس تهران خواهش کردیم با ما همکاری کند و اورژانس موضوع را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، کاظمی در ادامه اظهار کرد: در بررسی ها پزشکانی که با ما همکاری داشتند و دانشجوها را معاینه کردند، نظرشان این بود که ویروسی بین دانشجوها پخش شده و ظاهرا برحسب صحبتی که با ما داشتند، این ویروس در برخی دانشگاه های دیگر تهران گسترده شده است و برخی دیگر از خوابگاه های دانشجویی دیگر در تهران درگیر این ماجرا هستند.

او تصریح کرد: ما دانشجویان متاهلی داریم که فقط جهت شرکت در کلاس ها به دانشگاه می آمدند و از غذای دانشگاه استفاده نمی کردند اما برخی از آنها هم گرفتاری این بیماری شده اند که نشان می دهد مسئله مسمومیت غذایی نبوده است و یک ویروسی است که بین دانشجویان شایع شده است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) در پایان از همکاری اورژانس تهران در مداوای دانشجویان این دانشگاه تشکر کرد.

نظر شما