شناسهٔ خبر: 54176927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان عنوان کرد

بررسی نحوه واریز یارانه به حساب جاماندگان| پیشنهاد واریز یارانه به حساب همه افراد

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: در نشست امروز صبح با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع نحوه واریز یارانه به حساب جاماندگان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، در تشریح جلسه امروز صبح(یکشنبه ۱ خرداد ماه) این هم‌اندیشی گفت: این جلسه با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موضوع پرداخت یارانه‌ها و نحوه تخصیص یارانه به جاماندگان برگزار شد و نمایندگان به تشریح دغدغه‌ها و سوالات خود پرداخته و وزیر نیز پاسخ دادند.

وی ادامه داد: با توجه به توزیع یارانه‌ها سوالات بسیاری در میان افکار عمومی ایجاد شده مبنی براینکه چرا یارانه‌ تعدادی از خانوارها حذف شده و یا اینکه چرا به برخی که نیاز مالی ندارند، پرداخت شده است و در ادامه نشست وزیر کار به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تاکید براینکه به حدود ۶ میلیون نفر از افراد یارانه تعلق نگرفته است، بیان کرد: در صورتی که این افراد پیش از این سیاست جدید تخصیص یارانه‌ها، یارانه ۴۵ هزار تومانی و معیشتی را دریافت می‌کرده اند. عبدالملکی در جلسه اعلام کرد، حدود ۱ میلیون و پانصد هزار نفر از این افراد تاکنون اعتراض کرده‌اند که به حساب آن‌ها یارانه یک ماه واریز شده است.

حاجی بابایی تاکید کرد: نمایندگان به روال کنونی که دولت در پیش گرفته انتقاد داشته و معتقدند یارانه باید به حساب همه افراد در کشور واریز شود و بعد از آن با بررسی شناسنامه اقتصادی خانوارها، تصمیم‌گیری شود که یارانه کدام افراد قطع و یا حذف نشود.

رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام تاکید کرد: در این جلسه بعد از بحث و بررسی‌ها مقرر شد، برای پیگیری موضوع واریز یارانه‌ها و نحوه تخصیص به جاماندگان جلسه دیگری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

نظر شما