شناسهٔ خبر: 54129597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

برای تامین مرغ و روغن در گلستان کمبودی نداریم

گرگان- برزعلی، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در راستای عرضه کالاهای اساسی گفت: برای تامین مرغ و روغن در گلستان کمبودی نداریم بلکه بخشی از نیاز مرغ سایر استان‌ها هم توسط استان گلستان تامین می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار بازار بیان اینکه گلستان دارای ۱۴ کشتارگاه مرغ است، اظهار کرد: خوشبختانه استان ظرفیت تولید بیش از پنج هزار قطعه مرغ در روز را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: عرضه مرغ گرم بدون هیچ گونه کمبودی در تمام مراکز پروتئینی، بدون صف و نوبت انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در خصوص تامین گوشت مرغ و تخم مرغ هیچ گونه مشکلی در استان نیست زیرا که میزان تولید تخم مرغ در استان ۱۸۰ تن در روز بوده و میزان مصرف ۹۰ تن در روز است.

برزعلی با بیان این مطلب که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان روغن به وفور یافت می‌شود، اظهار کرد: به طور متوسط روغن سرخ کردنی ۸۰۰ گرمی در حدود ۶۳ هزار تومان بدون کمبود عرضه می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: همچنین شرکت‌های توزیع کالا نیز روغن‌هایی با وزن بیشتر در سوپر مارکت های شهر توزیع می‌کنند.

برزعلی تصریح کرد: در عرضه و تامین ماکارونی هیچ کمبودی در گلستان نیست و هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای تهیه ماکارونی به فروشگاه‌های استان مراجعه کنند.

نظر شما