شناسهٔ خبر: 53714041 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بزرگترین واردکننده کاغذ سابلیمیشن را بشناسید

شرکت بین المللی پارس تجارت آراد مهر بزرگترین وارد کننده کاغذ سابلیمیشن در ایران است. این شرکت با واردات مستقیم انواع کاغذ سابلیمیشن در ایران توانسته بخش وسیعی از نیازمندی‌های این حوزه را پوشش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت بین المللی پارس تجارت آراد مهر، بهترین فروشنده کاغذ سابلیمیشن ویکی از  بزرگترین وارد کننده کاغذ سابلیمیشن پارس تجارت آرادمهراست. این شرکت (رنگ اول) توانسته این کاغذ را باiso   مربوط وارد کشور ایران کند که دارای کیفیت بالای چاپ ومرغوبیت بالا برای چاپ در نوع خود می باشد.

این روش کاربردهای فراوانی در صنعت چاپ دارد، اصلی ترین کاربرد این روش چاپ روی انواع پارچه از جمله چاپ روی تیشرت، پرده، روسری و… است.

همچنین کاربردهای دیگری در چاپ روی ماگ های سرامیکی، کاشی و چوب دارد که این حیث مناسب ترین کاغذ سابلیمیشن جهت تولید در ایران می‌باشد.

کیفیت کاغذ سابلیمیشن تأثیر زیادی در کیفیت چاپ دارد. کاغذهای با کیفیت بالا می توانند تا بالای ۹۰ درصد جوهر را به شی منتقل کنند. که برای این کار معمولا از کاغذهای ترانسفر یا کاغذ سابلیمیشن استفاده می شود. بی شک مرغوبیت بالای این کاغذ از نظر مشتریان بوده که این شرکت از بزرگترین وارد کننده کاغذ سابلیمیشن وجوهر چاپ کاغذ شناخت شده است.

تقسیم بندی کاغذ حرارتی بر اساس عرض آن می باشد و براساس تولید محصولات نهایی پارچه پلی استر، عرض کاغذ های سابلیمیشن متفاوت است.

به عنوان مثال کاغذ عرض ١٢٠ سانتی متر جهت چاپ پوشاک ورزشی استفاده می‌شود، کاغذ عرض ۳۲۰ سانتی متر جهت چاپ برای تولید انواع رو تختی و یا ملحفه استفاده می گردد. کاغذ عرض ١۶٢ سانتی متر را میتوان محبوب ترین عرض کاغذ سابلیمیشن دانست.

از کاغذهای سابلیمیشن عرض ١۶٢ با گرماژ متفاوت میتوان جهت چاپ انواع روسری، رو مبلی، پارچه طاقه ای و… استفاده نمود.

بزرگترین واردکننده کاغذ سابلیمیشن را بشناسید

تقسیم بندی کاغذ سابلیمیشن بر اساس گرماژ آن:

بنا به تولید محصولات پارچه ای پلی استر گوناگون این کاغذ در گرماژ مختلف تولید می شود، اصولاً هر چقدر پارچه مورد نظر ضخیم تر باشد از کاغذ سابلیمیشن ضخیم تری جهت انتقال چاپ استفاده می گردد.

برای مثال جهت چاپ روی پارچه روسری که پارچه‌ی نازکی است از کاغذهای ٢۵ گرم استفاده می شود. در حالی که از این کاغذ نمی‌توان جهت چاپ روی فرش یا تابلوی فرش استفاده کرد، چرا که معمولاً برای پارچه های ضخیم تر مرکب بیشتری استفاده می شود که کاغذهای گرماژ پایین توان تحمل وزن این میزان از مرکب را نخواهند داشت و در گرماژ پایین بدون شک سبب چروکیدگی کاغذ در هنگام چاپ شده و احتمال خرابی هدها را به دنبال خواهد داشت، و یا اینکه در هنگام انتقال چاپ  روی پارچه احتمال پس دادن مرکب به کار و ایجاد خسارت به دستگاه کلندر و یا پرس حرارتی وجود خواهد داشت.

عموماً می‌توان گفت فروش کاغذهای سابلیمیشن در گرماژ زیر ارائه می‌گردند:

۱۸، ١٩ ،٢٢ ،٢۵ ،٣۵ ،٣۶ ،٣٨ ،۴٠ ،۴٢ ،۴۵ ،۵٠ ،۵٢ ،۵۵ ،۶٠ ،۶٢ ،۶۵ ،٧٠ ،٧۵ ،٩٠ ،١٠٠، ١٢۰، ۳۶۰

در میان گرماژ ذکر شده این کاغذها با گرماژ ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ گرم معمولاً از محبوبیت بیشتری نزد تولید کنندگان برخوردار هستند.

کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما عزیزان به جهت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم برای فروش کاغذ سابلیمیشن در این حوزه هستند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر راجع به مشخصات محصولات، قیمت، پروسه ارسال و… می توانید از طریق زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش: ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۵۳- ۰۲۱۴۴۰۲۵۲۵۴

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما