شناسهٔ خبر: 53386342 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

نتانیاهو چه وعده‌ای به عضو حزب یمینا داده است؟

شادی اردوگاه مخالف ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی در پی استعفای ایدیت سیلمن

منابع صهیونیستی از خوشحالی اردوگاه مخالف ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی در پی استعفای ایدیت سیلمن و جدا شدن وی از کابینه ائتلافی بنت-لپید خبر دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، منابع صهیونیستی از خوشحالی اردوگاه مخالف ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی در پی استعفای ایدیت سیلمن خبر دادند.


نتانیاهو از دیگر اعضای راست‌گرای کنست دعوت کرد از ائتلاف دولتی خارج شوند تا روند فروپاشی این ائتلاف تسریع یابد.


لیست مشترک عربی به یاری ائتلاف دولتی نخواهد شتافت

 

ایمن عوده رئیس لیست مشترک عربی در پی استعفای ایدیت سیلمن عضو ائتلاف یمینا و در سایه حرف و حدیث‌ها پیرامون احتمال فروپاشی ائتلاف دولتی، اعلام کرد که تصمیمی برای کمک به نفتالی بنت برای نجات ائتلاف دولتی از فروپاشی ندارد.

 

وی در گفتگو با هاآرتص بیان کرد که دولت کنونی، دولتی ضعیف و ناتوان است و ما هرگز جزئی از آن نخواهیم بود و به احتمال فراوان انتخاباتی دیگر در راه خواهد بود.

 

نتانیاهو چه وعده‌ای به سیلمن داده است؟

 

روزنامه یدیعوت احرونوت نیز اعلام کرد که ایدیت سیلمن عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب یمینا که استعفای خود را اعلام کرده، از سوی بنیامین نتانیاهو وعده‌ای دریافت کرده مبنی بر اینکه در صورت موفقیت در تشکیل دولت آینده، او را به عنوان وزیر بهداشت منصوب کند.

 

دلیل استعفا چه بوده است؟

 

در همین حال برخی منابع اسرائیلی گفته‌اند که ایدیت سیلمن رئیس ائتلاف دولتی رژیم صهیونیستی به سبب اختلاف با چپ‌گراها بر سر تامین نان بیمارستان‌ها در جریان عید یهودی پسح از سمت خود استعفا داده و ائتلاف دولتی نفتالی بنت و یائیر لاپید را در آستانه فروپاشی قرار داده است!

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما