شناسهٔ خبر: 53360420 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز در تابستان ۱۴۰۱

دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز فراخوان خود را اعلام کرده که براساس آن این جشنواره در نیمه مردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز فراخوان خود را اعلام کرده که براساس آن این جشنواره در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل همه آثار تولیدی در راستای اهداف جشنواره و در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌شوند و بخش ویژه نیز به فیلم اولی‌ها اختصاص دارد.

براساس فراخوان جشنواره حداکثر زمان برای آثار ۳۰ دقیقه است و آثار تولید شده از سال ۱۳۹۶ تاکنون به جشنواره فیلم کوتاه شیراز ارسال نشده باشند. درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت www.ssfa.ir و تکمیل فرم‌های مربوطه می‌توانند برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

دریافت آثار در این جشنواره تک مرحله‌ای بوده و به همین منظور در صورت راه‌یابی هر فیلم به بخش مسابقه فایل ارائه شده توسط فیلم‌ساز مستقیماً به نمایش درخواهد آمد، از این‌رو ضروری است فیلم‌سازان از ابتدا نسخه نهایی اثر را باکیفیت مناسب به دفتر جشنواره ارائه دهند.

فیلمسازان و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین ماه به سایت مذکور مراجعه و آثار خود را در همین تاریخ بارگذاری کنند و فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه در نیمه اول خرداد ماه اعلام می‌شود.

زمان برگزاری جشنواره نیمه اول مرداد ماه است و تاریخ دریافت آثار به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد بنابراین فیلمسازان و علاقه‌مندان آثار خود را به صورت حضوری نیز به آدرس شیراز چهار راه حافظیه – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واحد امور سینمایی تحویل دهند.

جزئیات مربوط به شرایط فنی ارسال آثار و جنبه‌های آئین‌نامه‌ای این جشنواره در سایت مذکور قرار داده شده و فیلمسازان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به آن مراجعه کنند.

نظر شما