شناسهٔ خبر: 53261013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کامران نژاد در گفتگو با دانشجو:

۱۴۵ دانشجوی جهادگر در خراسان جنوبی به مردم سیدال خدمت رسانی می‌کنند

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از حضور ۱۴۵ دانشجوی جهادگر این استان در دهستان سیدال خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید کامران نژاد، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو از خدمت رسانی ۱۴۵ دانشجوی جهادگر این استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اردوی جهادی دانشجویان از ۵ فروردین آغاز شده و تا ۱۵ این ماه برگزار می‌شود.

کامران نژاد با بیان اینکه این اردوی جهادی در دهستان سیدال نهبندان برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان در پنج روستا خدمات فرهنگی و در ۱۰ روستای این دهستان خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل اردو‌های جهادی به صورت پراکنده برگزار می‌شد، افزود: امسال برای اولین بار است که جهادگران با شرکت در دوره «عهد خدمت» به صورت متمرکز و تجمعیی به مردم خراسان جنوبی خدمت می‌کنند.

به گفته وی دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، آزاد، پیام نور، صنعتی، علوم پزشکی و فرهنگیان استان حضوری دارند.

کامران نژاد به تشریح فعالیت دانشجویان در این اردو‌ها پرداخت و گفت: کانال کشی آب در سیدال، تجهیز خانه ورزش روستا، رنگ آمیزی مدرسه، تجهیز سرویس بهداشتی در روستای حسین آباد، احداث خانه محروم و سرویس بهداشتی در روستای محمودعلی و برگزاری کلاس‌های درسی برای دانش آموزان، از جمله خدمات دانشجویان در اردوی جهادی نوروزی است.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی و دندانپزشکی نیز به مردم این منطقه ارائه می‌شود، گفت: از قبل به شناسایی خانواده‌ها و افرادی که خدمات پزشکی نیاز دارند پرداخته ایم و تاکنون ۶۰۰ نفر شناسایی شده اند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۱ گروه جهادی دانشجویی با شرکت ۶۳۰ جهادگر به مردم استان خدمت رسانی کرده اند.

نظر شما