شناسهٔ خبر: 52057135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مدیر پیکان: چرا استقلالی‌ها تا ظهر دوشنبه حرفی از لغو بازی نمی‌زدند؟/ استقلال: سازمان لیگ به خاطر گزارش ایفمارک بازی را لغو کرد

دعوای استقلال و پیکان بر سر لغو بازی بالا گرفت

ترکش‌های لغو مسابقه پیکان و استقلال در جام حذفی همچنان به هر دو تیم اصابت می‌کند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

سازمان لیگ دوشنبه‌شب بیانیه داد و تقابل پیکان با استقلال در جام حذفی را به واسطه ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به بیماری کرونا لغو کرد. اتفاقی که کاملاً مشخص بود سروصدای زیادی به راه خواهد انداخت .

چرا در جلسه هماهنگی چیزی نگفتید؟

سعید دقیقی که مدیر تیم پیکان است نسبت به این ماجرا با صدای بلند اعتراض می‌کند. دقیقی معتقد است اگر استقلال دچار چنین معضل بزرگی شده بود،  مسئله باید ظهر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی قبل از بازی و حتی پیش از آغاز این نشست به صورت رسمی مطرح می‌شد و مقامات سازمان لیگ در جریان قرار می‌گرفتند.

ولی بیژن طاهری  به جلسه هماهنگی آمد و آن زمان  صحبتی مبنی بر لغو این مسابقه نبود! در حالیکه ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی یک تیم مسئله‌ای نیست که سرپرست استقلال بتواند به راحتی از کنارش عبور کند.

نگران حال بازیکنان

استقلالی‌ها اما حرف دیگری می‌زنند. آنها برخلاف سعید دقیقی می‌گویند سرپرست تیمشان بلافاصله پس از اینکه به جلسه هماهنگی آمد نه تنها مقامات سازمان لیگ را در جریان قرار داد بلکه به خاطر نگرانی از بابت وضعیت سلامتی بازیکنان، طی زمان برگزاری نشست هماهنگی هم بارها با چند بازیکن تماس تلفنی گرفت تا در جریان شرایط جسمانی آنها و رسیدگی پزشکی به این نفرات قرار بگیرد.

دلیل لغو بازی

مدیران باشگاه استقلال لغو  مسابقه این تیم مقابل پیکان را تصمیمی می‌دانند که توسط سازمان لیگ اتخاذ شده است و ضمانت اجرایی دارد. سعید فتاحی که پس از روی کار آمدن مصطفی آجرلو به یکی از مدیران استقلال بدل شده، در این رابطه می‌گوید: درخواست ما کاملاً قانونی بود. ۱۷ بازیکن مبتلا داشتیم و به همین خاطر درخواست لغو مسابقه را دادیم. البته پیکانی‌ها حق دارند ناراحت باشند چون تمرین کرده و برای بازی و اردوی شبانه روزی  نیز برنامه داشتند، دقیقاً مانند خود ما.

مسابقه توسط استقلال لغو نشد بلکه سازمان لیگ به استناد گزارش  ایفمارک تصمیم به عدم برگزاری آن گرفت تا سلامتی افراد دیگری به خطر نیفتد.

چرا باید از شما بترسیم؟

علاوه بر سعید فتاحی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال هم وارد این ماجرا شد. محمد نوری فر در پاسخ به مدیران پیکان نتیجه مسابقه چند هفته قبل  را به آنها یادآوری کرد و گفت: استقلال صدرنشین لیگ برتر است و چرا باید از تیمی که چند هفته قبل با سه گل شکستش داد، بترسد؟

اتفاقاً ما اصلاً نمی‌خواستیم این بازی لغو شود ولی وقتی تعداد بازیکنان مبتلای تیم تا این حد بالا رفت، ناچار به ارائه درخواست عدم برگزاری مسابقه شدیم.

بازی بعد از جدال ایران - امارات

جدال لفظی مقامات استقلال و پیکان دوباره بالا گرفت ولی این مسئله شرایط را عوض نمی‌کند. مسابقه لغو شده و این طور که مقامات سازمان لیگ می‌گویند، به احتمال فراوان پس از بازی روز دوازدهم بهمن تیم ملی مقابل امارات برگزار خواهد شد.

نظر شما